Categoria: Dossiê de Imprensa

"Tempos Novos" Nº 133 (Junho de 2008), pág. 13.

À extensa lista de meios que fizeram eco da celebração, coincidindo com o VIII Dia Internacional da Toalha, do II Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata (DdoOLeR'08) há que acresecentar a revista mensal de informação para o debate Tempos Novos, que na décimo terceira página do seu último número (e dentro da secção Todo é peixe, subsecção Cataventos ou Avances) publica a notícia que podedes ver reproduzida na imagem. Muitíssimo obrigado às/aos amigas/os da revista Tempos, também, pola difusão! :)

Escrito às 18:11:03 nas castegorias: Dossiê de Imprensa
por suso Email , 97 palavras, 836 visualizaçonsChuza!

A segunda edição do Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata celebrada neste ano não só foi um grande sucesso de crítica e público (se somarmos as pessoas participantes no vídeo, na festa e na mani-festa-ação, as visitas no blogue, no YouTube, etc.) senão que também deu bastante o que falar.

O DdOLeR'08 foi notícia em imprensa, rádio, televisão e internet.

Menção especial merecem o Chuza (um sítio tão DdoOLeR friendly que botou a toalha ao logo no passado dezasseis de Maio e ainda hoje não a tirou, ainda não atirou a toalha! :D ).

Com o amigo Berto à cabeça, os nossos amigos chuceiros contribuiram de maneira decisiva para que o DdoOLeR'08 fosse o sucesso que sem dúvida foi. Muitíssimo obrigado a gerardinho2000 (Publicado na rede o blogue para o Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata de 2008, Apontamentos para 'A Década Reintegrata', 18 de Maio: Dia da Toalha... de Mesa, É Xosé Carlos Caneiro um 'vogon'?), Fer (Cartaz oficial do Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata 2008 (DdoOLeR'08)), comochoconto (A prota do cartazismo do DdoOLeR’08 é nascida em 25 de Maio), hitazoroit (Vídeo ''Somos luso-reintegracionistas e estamos orgulhos@s!!''), alema ("Por cima d'A Mesa, a toalha de mesa"), farangulha (A Voz esquece o DdoOLeR), e Galegoman (DdoOLeR '08 na Galega).

Por ordem cronológica, oferecemos a seguir a relação das referências ao DdOLeR'08 na comunicação social de que por enquanto temos constância (muitíssimo obrigado também, é claro, às e aos jornalistas e bloggers que tiveram o bom gosto de nos noticiar ;) ):

Leia mais »

Escrito às 22:47:05 nas castegorias: Dossiê de Imprensa
por suso Email , 690 palavras, 635 visualizaçonsChuza!

[youtube]1ah1KPtfax0[/youtube]

Escrito às 20:46:53 nas castegorias: Vídeos, Dossiê de Imprensa
por admin Email , 4 palavras, 712 visualizaçonsChuza!

Belén Regueira e Eduardo Herrero apresentam o Extrarradio.

Continuam as reacções na imprensa galega. Apesar de as informações não serem muito precisas, sobretudo no que diz respeito ao acontecido na festa, nota-se que o amigo Modesto del Rio (de Janeiro?) visita este humilde blogue, como aliás acontece com outros jornalistas. Obrigado modesto!!!

Escrito às 13:00:43 nas castegorias: Audios, Dossiê de Imprensa
por admin Email , 57 palavras, 964 visualizaçonsChuza!

"Galicia Hoxe" (SEG, 26-MAI-08), pág. 26 (premer na imagem para alargá-la).


"Lusofobía nunca máis"

“25 de maio saímos do armario”. “Non temos vergoña de facer esta coña”. E “lusofobía, nunca máis”. Son algunhas das consignas que onte, cubertos con toallas e con moita xolda, entoaron a vintena de persoas que se congregaron na Alameda compostelá para conmemorar o II Día do Orgulho Lusista e Reintegrata.

M. DOPICO

Leia mais »

Escrito às 08:00:00 nas castegorias: Dossiê de Imprensa
por suso Email , 337 palavras, 496 visualizaçonsChuza!

Embora de jeito mais bem modesto hoje, 25 de Maio, o DdoOLeR'08 (e 8º Dia Intenacional da Toalha) marcou presença no jornal Galicia Hoxe:

Os reintegracionistas volven celebrar en Santiago o seu día

Santiago acolle hoxe a segunda xornada da celebración do II Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata. Ás 12.00 horas, partirá da Alameda unha manifestación de lusistas e reintegracionistas que, cubertos con toallas, escenificarán de xeito lúdico a súa "saída do armario" como tales. O programa comezou onte cunha festa no centro social O Pichel.

[Galicia Hoxe, Domingo 25 de Maio de 2008, pág. 32 (Maré)]

Porém (e tal e qual predissemos) La Voz de Galicia (ponto es) preferiu ignorar-nos e unir-se à celebração do Dia del Orgullo Friki espanhol com uma notícia intitulada: ¡Que vivan los raros! Galicia se une al «Día del Orgullo Friki» con actos desde Sada hasta Cans.

Escrito às 21:56:59 nas castegorias: Dossiê de Imprensa
por suso Email , 150 palavras, 649 visualizaçonsChuza!

-Neste sábado também se celebra o Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata. Tem previsto o Projecto Mourente fazer algo com motivo deste dia?
-O primeiro, apoia-lo, porque eu mesmo sou reitegracionista, ademais é umha celebraçom que está mui bem para dar-lhe visibilidade e é mui divertida, como tem que ser, deixando as perspectivas amargas doutros anos e leva-lo por outros caminhos como este. E, desde logo, tentarei passar o sábado pola festa.

[Trecho retirado da entrevista que a Eva Fuentes lhe fijo ao Carlos Valcárcel, aka Projecto Mourente, e que hoje, 23 de Maio de 2008, publica o jornal electrónico GzNación. Em galego ILG-RAG no original].

Escrito às 20:48:28 nas castegorias: Dossiê de Imprensa
por suso Email , 109 palavras, 333 visualizaçonsChuza!

De esquerda a direita: Gerardo, Suso, José Ramom (de pé) e Eduardo (sentado) na Rádio Kalimera (TER, 20-MAI-08).

Na terça-feira imediatamente anterior ao 25 de Maio, igual ao ano passado, o Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata (DdoOLeR) voltou a marcar presença no programa Comochoconto da Rádio Kalimera.

Leia mais »

Escrito às 20:55:51 nas castegorias: Audios, Dossiê de Imprensa
por suso Email , 170 palavras, 290 visualizaçonsChuza!

No ano passado, Chuza.Org (o popularíssimo "sítio de novas galegas que emprega um controlo editorial não hierárquico") surpreendera gratamente a próprios e alheios quando em 25 de Maio mudara o seu logótipo habitual para incorporar uma simpática toalha.

Leia mais »

Escrito às 20:02:09 nas castegorias: Dossiê de Imprensa
por suso Email , 148 palavras, 271 visualizaçonsChuza!

    Busca

powered by free blog software