« Entrevista no diário liberdadeNotícia no jornal digital vigoalminuto.com »

Apresentado em Ferrol documentário 'Entre Línguas'

Apresentado em Ferrol documentário 'Entre Línguas'
Escrito em 11-03-2010, na categoria: Notícias

De Lançamento Ferrol

DL - A apresentaçom decorreu como parte do programa das Jornadas Culturais que cada ano organiza a Escola Oficial de Idiomas de Ferrol.

Dentro da campanha de apresentaçom da obra audiovisual realizada por João Aveledo, Eduardo Maragoto e Vanessa Vila Verde, Ferrol foi a quarta localidade a projectar num acto público o documentário.

Montado por Ramiro Ledo e com umha duraçom de 30 minutos, a obra é a estreia no campo audiovisual dos dous realizadores e da realizadora, que viajárom polos cinco territórios que, pertencendo administrativamente a Espanha por vicissitudes históricas, continuam a manter o português como língua própria.

O acto contou com a presença de João Aveledo, um dos autores, que explicou como na origem do projecto estivo o receio pola explicaçom que estava a ser dada nas instáncias académicas oficiais sobre a realidade lingüística dessas regions raianas entre Portugal e Espanha. O contacto com as pessoas de Calabor, Almedilha, Xalma, Alcántara e Olivença serviu para confirmar o parecido existente entre as tendências sociolingüísticas lá verificadas e as características do conflito lingüístico galego, a começar pola influência e erosom produzida pola pressom do espanhol sobre todas essas variantes do espaço lingüístico galego-português.

O público participante no evento, que contou com umha presença maioritária de estudantes de Português na Escola Oficial de Idiomas de Ferrol, respondeu com aplausos à projecçom da obra, dando lugar a um debate sobre o grande paralelo existente entre a realidade desses territórios, desconhecida até agora na Galiza, e a nossa própria realidade.

A apresentaçom da obra de Aveledo, Maragoto e Vila Verde (Colectivo GLU-GLU) vai continuar nas próximas semanas por diferentes cidades e vilas da Galiza e Portugal. Durante os actos de apresentaçom, oferece-se a possibilidade de adquirir o DVD que recolhe a obra (30 minutos) mais um extenso segundo volume de documentos audiovisuais estendidos a partir do próprio documentário oficial. O preço é de 12 euros e também pode ser adquirido nos centros sociais galegos, como o da Fundaçom Artábria no caso de Ferrol.

1 comentário

Comentário de: João Veríssimo [Visitante]
João Veríssimo

É bonito ver e sentir que a NOSSA LÍNGUA COMUM… fervilha cada vez mais na GRANDE E SEMPRE NOBRE GALIZA.

Bem hajam todos os galaico-portugueses.

12-03-2010 @ 01:21