Volve a Escola de Formaçom!

Volve a Escola de Formaçom!

02-04-2011

Os preparativos para a Escola de Formaçom 2011 começárom lá vai um bom tempo. As organizaçons convocantes deste evento, AGIR e BRIGA, dispugemos o pessoal e os recursos necessários para que estas semanas tivessem lugar os trabalhos oportunos para chegarmos a este mês com o programa de actividades listo.

A Escola de Formaçom é um encontro juvenil consolidado ao longo de mais de 7 anos de desenho e esforços, que se tem saldado com 7 citas consecutivas desde o ano 2004, e que alcança 2011 com plena utilidade para o convívio e a formaçom entre jovens vinculad@s à esquerda independentista, de prática e pensamento emancipador.

Agora que a Escola de Formaçom forma parte da pequena história do nosso Movimento de Libertaçom Nacional, e particularmente das suas organizaçons estudantil e juvenil, agora que dúzias de anedotas, de histórias e de conhecimentos circulárom no nosso pequeno universo de acçom e pensamento, as e os herdeir@s das pessoas que começárom com esta iniciativa recolhemos o testemunho seguindo o exemplo: passar um fim-de-semana divertido, de camaradagem e conhecimento mútuo, com várias e distintas actividades de lazer e aprendizagem.

Ainda nom podemos revelar-vos muitas das linhas que marcarám esta ediçom, mas sim podemos convidar-vos a conhecer mais de perto a autoorganizaçom juvenil polo País adiante para construir umha Galiza independente, socialista e antipatriarcal.

Em breves continuaremos informando. Desde já, damos por inaugurado o blogue da Escola neste ano 2011!

www.agir-galiza.org
nacional@agir-galiza.org

www.briga-galiza.org
nacional@briga-galiza.org

Escrito ?s 21:47:18 nas castegorias: EF '11
por agir_briga   , 232 palavras, 331 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda