AGIR e BRIGA começam preparativos da Escola de Formaçom´08

AGIR e BRIGA começam preparativos da Escola de Formaçom´08

23-01-2008

A Escola de Formaçom que AGIR iniciara em 2004 em Cervo, na comarca da Marinha, alcança este ano a sua quinta ediçom. Este ano, como nos anteriores três últimos, som as organizaçons juvenil e estudantil do Movimento de Libertaçom Nacional Galego, BRIGA e AGIR, quem conjuntamente estamos a preparar a celebraçom deste encontro da mocidade independentista revolucionária que terá lugar nas primeiras jornadas das férias de Primavera.

De AGIR e BRIGA orgulhamo-nos de estar a perfilar a que será V Escola de Formaçom, com todo o seu peso simbólico. Mas, sobre todo, alegramo-nos de comprovar duas cousas fundamentais:

Ver avançar ao ritmo da nossa andaina o assentamento entre a juventude da nova esquerda independentista galega, para o qual esperamos alargar a participaçom na Escola e impulsionar assim o mútuo conhecimento e a convivência em camaradagem entre jovens de diferentes pontos do País, e integrad@s em entidades com projectos similares mas diferenciadas sectorialmente.

Orgulhamo-nos também, a título organizativo, de manter a coesom e coerência do nosso Movimento, com umha uniom na luita dos e das jovens estudantes e trabalhadoras que aspiram a quebrar o jugo da dominaçom espanhola, capitalista e patriarcal.

Nom meramente no discurso de irmandande, senom na própria prática diária é que afortalamos a imprescindível unidade que nos fai avançar.

Esta Escola de Formaçom ?08 será mais umha oportunidade para goçar do entretenimento e o lazer, da memória e a teoria, do diálogo e o compromisso, como ferramentas para aguçar as nossas armas.

Agindo por umha Galiza ceive, socialista e antipatriarcal, convidamos todas as jovens e os jovens interessados nesta Escola a ligar aos correios nacionais de qualquer-umha das entidades organizadoras: nacional@agir-galiza.org ou nacional@briga-galiza.org

Escrito ?s 18:13:39 nas castegorias: EF '08
por agir_briga   , 307 palavras, 901 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda