Dez anos formando-nos

Dez anos formando-nos

25-03-2013

Já começamos a chegar ao destino que este ano tem no sul do país o ponto de encontro para a militáncia de BRIGA e AGIR.

Como indica o cabeçalho desta nova, com a ediçom que começa hoje farám-se dez consecutivas desde que no já distante 2004 começasse a experiência inédita de organizar jornadas de convívio e formaçom por e para a juventude independentista galega, coincidindo sempre com o primeiro fim de semana das férias de primavera.

Cervo, Salvaterra de Minho, Narom, Oleiros, Poio, A Estrada, Pontedeume, Noia e Teu vírom até agora como nos movíamos de norte a sul do país para, em todos os casos, desenvolver um programa intenso para um fim de semana que deixa na memória do nosso modesto e novo movimento político umha impronta de capacidade autoorganizativa juvenil.

Esta vez a Escola de Formaçom nom será monotemática, como tampouco o foi em boa parte das anteriores citas. As palestras da tarde do sábado tratarám, para começar, sobre um grande desafio para o pensamento marxista mais avançado: a compenetraçom e sinergias geradas polo feminismo na consciência, na obra, e na praxe socialista.

Mas nem só. A candente atualidade. Os incessantes movimentos políticos que, ao compasso das convulsas transformaçons sociais que esperamos viver e potenciar para já, se produzem no seio da esquerda nacional. Quais som as linhas principais de mudança e transformaçom. Que nos oferece o presente e que nos depara o futuro imediato. Som questons que devemos debater abertamente na militáncia dia após dia.

Também contaremos com umha palestra antirepressiva de eminente caráter didático, para conhecer as ferramentas repressivas do estado espanhol e qual o seu sustento jurídico e translaçom à realidade quotidiana da perseguiçom da dissidência política.

E isto nom será todo.
E nom será dum dia para outro que deixemos à beira estes interessantes assuntos formativos. Com a sua introduçom nesta Escola queremos sementar debate e gerar interesses, interrogantes, alternativas, ideias e projetos que irám florescendo nos próximos meses na mente e nas maos de todas e todos os que trabalhamos desde a juventude da esquerda independentista.

Escrito ?s 11:33:08 nas castegorias: EF '13, Programa
por agir_briga   , 342 palavras, 312 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda