E venha mais umha: XI ediçom da Escola de Formaçom

E venha mais umha: XI ediçom da Escola de Formaçom

30-03-2014

AGIR e BRIGA coorganizamos a que será undêcima Escola de Formaçom da juventude da esquerda independentista. Começárom já os preparativos do evento central de encontro e formaçom do ano político. Mais umha vez deslocaremo-nos ao sul do país. Lá, a militáncia revolucionária do estudantado e da juventude trabalhadora do Movimento de Libertaçom Nacional Galego reuniremo-nos ao longo de três dias e dúas noites.

O motivo das palestras deste ano será o aperfeiçoamento da nossa ferramenta de teoria revolucionária, o debate à volta da nossa proposta política tática e estratégica em base à nossa identidade ideológica marxista revolucionária, independentista, feminista e juvenil.

Sobre o eixo deste denso formato, procuraremos deixar o lugar que se merecem o lazer, o convívio, o conhecimento da contorna natural do território, e outras atividades paralelas para dinamizar o mais e melhor possível essas 48 horas de proveitoso encontro.

Jovens do norte e do sul, recém chegad@s e militantes mais veteran@s, tod@s teremos a oportunidade de participar nesta XI ediçom da Escola de Formaçom, aberta também para colaboradores/as e @s simpatizantes mais próxim@s.

Como nas ediçons anteriores, o Blogue da Escola de Formaçom, acessível clicando aqui, volverá a estar ativo desde agora até a ediçom da Escola informando dos preparativos, e posteriormente para narrar a crónica da mesma.

ORGANIZA-TE, PARTICIPA, DEFENDE-TE E LUITA!

Escrito ?s 22:31:43 nas castegorias: EF '14
por agir_briga   , 215 palavras, 773 visualizaçons     Chuza!

2 comentários

Comentário de: Electra [Visitante]  
Electra

E onde é que podemos apontar-nos para participar?

01-04-2014 @ 00:05
Comentário de: agirbriga [Membro]  
01-04-2014 @ 11:27