Escola de Formaçom´09: Luitando fazemos possível a utopia

Escola de Formaçom´09: Luitando fazemos possível a utopia

25-03-2009

Mais um ano organizamos a Escola de Formaçom, a juntaça mais nova da esquerda independentista galega, para compartilhar três dias de encontro que ficarám na memória colectiva do independentismo galego como mais um chanço avante na enorme escaleira que nos conduz a um futuro gerido, como dizia a legenda da Escola de Formaçom '08, polas e polos que luitam.

Um futuro em que jornadas como as destes dias terám um papel fulcral para sabermos como enfrentar as necessidades de organizaçom para combater os poderosos do presente, e construir Poder Popular desde as idades mais temperás.


O divertimento, o entretenimento e a fraternidade som o substrato essencial da formaçom. Umha formaçom que nom é tediosa nem alienante.
Umha militáncia afeita à luita, ao combate e à necessidade de intervir socialmente em diferentes planos e terrenos sabe da importáncia de tecer laços honestos de amizade e sentimentos de camaradagem que abonam o futuro imediato do nosso projecto.

Porque a luita nos une num caminho que percorremos junt@s, um caminho que só se pode percorrer de maos dadas e fortemente unid@s para luitar contra inimigos muito mais fortes. A humanidade, a essência do novo homem e a nova mulher da que falava o Che, a irmandade que nom se pode entender num sistema de exploraçom entre iguais, é o cimento da uniom que nos fai fortes. Eis o sentido da Escola de Formaçom.
AGIR e BRIGA somos herdeiras dessa utopia possível, dessa utopia necessária sem a qual o mundo nom tem saída. Dessa utopia que se representa na certeza em que a mocidade galega estará com a juventude de todo o mundo caminhando por transcender um presente de pesadelos de fumo, sangue e morte.
Demasiada merda para quem sonhamos com mudar a realidade e alcançar o socialismo, um mundo novo onde os sonhos só poderám ser, de novo, sonhos, e nom maquilhagens ao presente.

Escrito ?s 16:31:37 nas castegorias: EF '09
por agir_briga   , 332 palavras, 723 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda