Seminários da EF´08 sobre libertaçom sexual e luita lingüística

Seminários da EF´08 sobre libertaçom sexual e luita lingüística

13-03-2008

A jornada vespertina do sábado dia 15 de Março será dedicada, a iniciativa das organizaçons BRIGA e AGIR na nossa quinta Escola de Formaçom, ou Escola de Formaçom '08, à reflexom, a análise e o debate sobre dous assuntos de destacada releváncia na construçom dum projecto nacional emancipador.

Juventude e libertaçom sexual
Após umha maná de convivência na Terra com o tradicional roteiro, sentaremos para atender a exposiçom, às 16 horas, do companheiro Ángelo Meraio e Lucía Vázquez Muñiz.
Ángelo e Lucía exporám os seus argumentos, conhecimentos, anecdotas e reivindicaçons em matéria de libertaçom sexual, dumha perspectiva crítica, consciente, e militante respeito das problemáticas surgidas na mocidade no que atinge ao exercício e formaçom dum rol sexual contrangido polo patriarcado e a homofobia como parte deste.

Após um breve descanso que sucederá às intervençons e perguntas do público, às 18,15 horas prevê-se a celebraçom da segunda das palestras, e derradeira nesta EF '08.
Após as quatro palestras que ocupavam quase umha jornada inteira na EF '07, as organizaçons convocantes decidimos diminuir nesta ediçom a carga teórica e reorganizar o calendário para, esperamos, aperfeiçoar o decurso da Escola.

Monolingüsmo social e reintegracionismo lingüístico. Reptos do século XXI
O companheiro Maurício Castro, professor da língua portuguesa e sonado lingüista , virá este ano a nos oferecer umha perspectiva integral de questom tam importante como o é a situaçom do galego na Galiza do século XXI, e os reptos que enfrenta refreada polo espanholismo imperante, dentro dum discurso oficial bilingüista e regeneracionista que está assomar o mais singular traço nacional ao abismo da dialectalizaçom, o desuso e o desprestígio mais absolutos.

Com a vista posta no marco natural da lusofonia, Maurício Castro focará este tema achegando a juventude presente à teoria reintegracionista elaborada e construida desde há muitos anos polos primeiros intelectuais patriotas.

Escrito ?s 15:58:39 nas castegorias: EF '08
por agir_briga   , 338 palavras, 286 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda