Chega a XIII ediçom da Escola de Formaçom

Chega a XIII ediçom da Escola de Formaçom

02-03-2016

Chega a XIII ediçom da Escola de Formaçom

Mais um ano acolhemos umha nova ediçom da Escola de Formaçom, e já é a décimo terceira desde que em 2004 a organizaçom estudantil AGIR punha em andamento este encontro formativo dirigido por e para a juventude rebelde galega. Desta volta, no contexto do ilusionante processo de unidade do estudantado da esquerda independentista e nacionalista galega que o vindouro 5 de março deverá culminar com a criaçom dumha nova entidade estudantil, BRIGA convoca esta jornada em solitário, após anos desenvolvendo-a junto as companheiras/os de AGIR.

Ante um panorama caraterizado pola fragmentaçom e debilitado estado geral do Movimento Juvenil Galego, falarmos de 13 ediçons consecutivas dum espaço de formaçom, trabalho e convivência auto-organizado pola juventude independentista galega, nom é tam doado como pode semelhar.

A constante perseguiçom e criminalizaçom da esquerda independentista galega acentua a crise na que nos últimos anos se vê sumido o Movimento de Libertaçom Nacional Galego, e nom é umha tarefa simples para as e os jovens organizados em BRIGA continuar a manter acesso o facho da luita por umha Galiza livre, vermelha e lilás.

Porém, nom esperávamos caminhos doados nem que os nossos objetivos tam frontalmente opostos a quem detenta o poder, nos vinhessem dados. E é justamente por isso polo que somos conscientes das enormes eivas e dificuldades que padece a esquerda independentista e da necessidade de formar-nos para saber melhorar a nossa intervençom política, dotar-nos de ferramentas úteis que nos permitam avançar e somar mais moças e moços à fermosa luita pola liberdade.

Em 2016, após a dissoluçom da nossa organizaçom política referencial, Nós-UP, há menos de um ano, e num contexto de alarmante agudizaçom da repressom contra a esquerda independentista, BRIGA anuncia com orgulho esta XIII ediçom da Escola de Formaçom que decorrerá em Ferrol o fim de semana do 11, 12 e 13 de março.

Construindo consciência de classe? é a legenda escolhida para um encontro que, aproveitando a proximidade no calendário de duas datas tam significativas como som o 8 março, Dia da Mulher Trabalhadora, e 10 de março, Dia da Classe Obreira Galega, se centrará no estudo e análise da específica opressom das mulheres obreiras galegas e da luita sindical na Galiza.

Nos vindouros dias iremos concretizando as atividades deste ano, que como novidade, contará com umha parte aberta a pessoas de todas as idades, e que será anunciada proximamente.

Avante a Escola de Formaçom! Avante a juventude da esquerda independentista!

Escrito ?s 22:22:00 nas castegorias: EF ´16, Programa
por agir_briga   , 392 palavras, 82 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda