AUTHOR: cordenadorab TITLE: Cada dia somos mais BASENAME: cada_dia_somos_mais DATE: Mon, 30 Apr 2007 22:20:56 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Festival Em Movimento 2007: Cada Dia Somos Mais

Organizado pela Coordenadora de Centros Sociais da Galiza, Novas da Galiza, AGAL e MDL, o próximo sábado, 5 de Maio, o Cámpus Universitário da cidade das Burgas, bem como o local da Esmorga na rua Telheira, 9, serám palco da segunda ediçom do Festival Em Movimento.

Esta grande festa da língua, cuja primeira ediçom decorreu o ano passado em Oleiros, oferecerá um grande espectáculo lúdico-reivindicativo no contexto do qual poderemos desfrutar de poesia, rádio ao vivo, curta-metragens, ruada lúdico-festiva, a proposta «Conhece o teu Mundo», bookcrossing e muitas mais cousas até encerrar com o grande concerto nocturno.

Esta actividade conta nesta ediçom com o patrocínio da Casa da Juventude de Ourense, da Universidade de Vigo, da Conselharia de Cultura e da Câmara Municipal de Ourense.

Tencionando envolver um número cada vez maior de pessoas e fazendo o apelo para todo o mundo deslocar-se até a cidade das Burgas nesse dia, a organizaçom pela segunda ediçom do «Festival Em Movimento» já tem tudo pronto.

Manifesto Cada Dia Somos Mais

Cada dia do ano que passa na Galiza há mais pessoas que acordam da «longa noite de pedra» e conseguem somar-se ao projecto reintegracionista. Porque cada dia somos mais as que sabemos que o futuro do galego passa polo NH e o LH. Porque cada dia somos mais as que estamos fartas de ver como fracassam os projectos normalizadores e normativizadores feitos polo governo duma perspectiva espanholista, esbanjando cifras astronómicas de dinheiro público. Porque cada dia somos mais as que sabemos que o galego só faz sentido num contexto de lusofonia.

Por estes e muitos mais motivos, hoje na Galiza estám a crescer os projectos de normalizaçom desde a base, estamo-nos a referir à criaçom e multiplicaçom dos Centros Sociais. Este tipo de projectos som fulcrais para a socializaçom do ideal reintegracionista, som os projectos que trabalham desde a rua e para a rua numa autêntica normalizaçom , e som os projectos que nos unem como pessoas e nos agrandam como colectivos.

Cada dia neste País há alguém que percebe que pode viver em galego: e isto faz-nos sentir grandes e fortes!!

----- -------- AUTHOR: cordenadorab TITLE: Programaçom 07 BASENAME: programacom_07 DATE: Mon, 30 Apr 2007 22:09:38 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Programa de Actividades

10h30 ? Casa da Juventude

» Apresentaçom dos diversos Centros Sociais Galegos colaboradores no evento

12h00 ? Pelas ruas da Cidade Velha de Ourense

» Ruada Lúdico-Festiva

Com saída da Praça do Ferro e final na Praça do Corregedor (a histórica Cima de Vila). Leitura do manifesto «Cada Dia Somos Mais» [veja-se abaixo texto], através do qual se pretende indicar que vamos a mais as pessoas que achamos que é possível viver em galego, e aliás, defender a ideia de que a nossa língua, reintegrada no seu espaço linguístico lusófono que lhe é próprio, é útil para as nossas vidas. O manifesto será lido por um representante dos colectivos organizadores.

» Durante todo o dia desenvolver-se-á um Bookcrossing pelas ruas da zona universitária de Ourense.

14h00 No Cámpus Universitário

» Jantar ecológico.

17h00 No Cámpus Universitário

» Jogos para crianças.

17h00 Centro Social A Esmorga

» Concurso de Curta-Metragens Galegas, com posterior colóquio e presença de directores e directoras. [veja-se abaixo programaçom]

18h00 Pólo Universitário de Ourense (ao lado da nova Biblioteca)

» Realizaçom em directo dum programa de rádio a cargo de diferentes rádios livres que emitem em diferentes comarcas galegas

19h00 Centro Social A Esmorga

» Recital Poético Musical a cargo dos poetas Séchu Sende, Xosé Lois «O Carrabouxo», Belém de Andrade e Silvino.

» Intervençom do Delegado da Conselharia de Cultura em Ourense, X. Carlos Sierra.

» Após o recital será apresentado o livro sobre os centros sociais galegos editado pelo jornal Novas da Galiza.

20h30 Centro Social A Esmorga

» Palestra «Conhece o teu Mundo», na qual falarám pessoas implicadas em projectos empresariais e/ou sociais que tenhem o galego como língua veicular na sua actividade.

22h00 Pólo Universitário de Ourense (ao lado da nova Biblioteca)

» Concerto Musical com os grupos ourensanos Coanhadeira e Guezos e o compostelano GalegoZ.

Projecção de Curta-Metragens Galegas
Programaçom

A Ninfa Eco. Ecos (8?05??) ? 2004

Realizaçom: Valentín Barreiro
Guiom: Jorge E. Bóveda
Produçom Executiva: Oscar Blanco

Sinopse: «- que tarde se fijo e tu nom sabes as ganas que tenho de ir para a casa
-pois ainda nos resta este para rematar a faena...»

Voando (4?) - 2007

Direcção: Inma Vilanova
Produçom: Alba Botanes
Guiom: Noemí Rodríguez

Sinopse: Uma curta-metragem realizada por rapazes de Alhariz de 16 anos. Conseguiu o prémio «Misto de Pau» ao melhor trabalho dos obradoiros realizados por Mr.Misto, na primeira edição do Festival «On&Off» de Ribadeu.

20 Anos Desafiando o Patriarcado (26?) ? Março 2007

Realizaçom: Paula Fernández Otero- Luisa Ocampo Pereira-Jesús Fernández Mosquera ? José Rodríguez Dieguez
Guiom: Paula Fernández Otero- Luisa Ocampo Pereira
Produçom: Mulheres Nacionalistas Galegas

Sinopse: Todas as organizações têm as suas próprias histórias que deixam ver a sua visom da realidade, os seus ideais ou os seus símbolos. A história de Mulheres Nacionalistas Galegas começa em Novembro de 1986 e continua até os nossos dias?

O Jogo (O Xogo) (4?50??) ? 2006

Realizaçom: Inma Vilanova
Guiom: Daniel Feal
Produçom: Ana Vispo
Montagem: Mr. Misto

Sinopse: Uns quantos amigos estám num bar vendo o jogo. O Depor faz um golo...

Uma Imagem (Unha Imaxe) (14') - 2007

Realizador: José Manuel Mouriño Lorenzo

Sinopse: A obra de Álvaro Cunqueiro Merlim e Família foi publicado no ano 1955. Manolo Montero «Merlim», livreiro mindoniense e mago, sustém que no seu dia, Cunqueiro se baseou na sua pessoa para criar a personagem de Merlim.

Panta Rei (Tudo Flui) (12?) ? 2005

Realizaçom: Simón Casal de Miguel
Produçom: Simón Casal de Miguel
BSO: Xulio Montero

Sinopse: Esta é a hitória do sonho de Estebán um rapaz ávido de experiências que procura o seu lugar no mundo. Esse mundo é um comboio que o recolhe como único passageiro numa paragem silenciosa e perdida entre montanhas. Uma vez dentro perceberá que cada vagom é um mundo diferente, povoado por aquelas pessoas que o vam guiar em seu afã por descobrir que é o que o inquieta deste mundo e atopar o seu lugar nele.

Surfer (24') - 2007

Director, guionista e productor: J J G Rodicio
Ajudante de Direcçom: Valentín Barreiros
Ajudante de Produçom: Susana Couso

Intérpretes: FErnando González, Toni Deaño, Marta Fernández

Sinopse: Um rapaz vai ver o seu avô à Marinha. Mas também nom fica muito com ele, pois vai de surfista com uns amigos, desses que levam a bandeira espanhola na carrinha. A distância entre neto e avô nom só é geracional, vivencial ou entom ideológica.

Pulgas (11') - 2007

Director, guionista e productor: J J G Rodicio
Ajudante de Direcçom: Valentín Barreiros
Ajudante de Produçom: Susana Couso

Intérpretes: Fernando González, Iago López, Laura Míguez, Marta Fernández

Sinopse: Dous amigos passan o verão, e a vida, tomando cervejas nun bar. Nom sabem fazer uma outra cousa? Se calhar tenhem poderes supranormais, e nem eles próprios sabem isso. Som espécie em perigo de extinçom ou abondam?

Rosas (15?) ? 2005

Realizaçom: Mikel Fuentes
Guiom: Mikel Fuentes
Producção: Mikel Fuentes
Montagem: Fran Naveira

Sinopse: Ao Luís, reformado, chama-lhe a atençom um vestido exposto na janela duma loja. Pensa nele como presente para a Carme, a sua mulher. Porém, Rosa, a filha, volta ao lugar onde cresceu entre familiares e vizinhos. Un bairro velho, antigo. As lembranças misturam-se com uma realidade quase incomprensível. Seleccionada para o catálogo Curtas 05 do Consórcio Audiovisual da Galiza.

Des(H)abitado (DesHabitado) (10'30'') - 2007

Direcçom e Roteiro: José Manuel Mouriño e Manuel I. Nanín
Ediçom: José Manuel Mouriño e Manuel I. Nanín
Produçom: Os Filmes De Mark Lewis P.C. E A Chanca Producións

Sinopse: Estar condenado a amar ainda sabendo que nom é soluçom para cousa nenguma, mas também convicto de que é o único que nos ajuda a sobreviver.

----- -------- AUTHOR: cordenadorab TITLE: BASENAME: title_128 DATE: Fri, 19 May 2006 14:39:25 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Como chegar a Santa Cruz, Oleiros.

Umha vez em Corunha estas som os autocarros que vam a Santa Cruz:
-CALPITA
-ELISEU

Os horários som os que seguem:

Corunha-Arilho-Rialta: às menos 20 e às horas e 5 minutos.
Corunha-Santa Cruz-Sada: todas as horas, às horas e 25 minutos.
Corunha-Santa Vruz-Mera: às horas e 30 minutos e às horas e 45 minutos.

O último autocarro de Santa Cruz até Corunha é às 21:30hh

----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Concerto BASENAME: concerto DATE: Wed, 10 May 2006 10:44:22 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Hora: 22:00 PM
Lugar: Zona do Monumento ao Emigrante do Parque Luís Seoane.
Elenco:
Trasnos de Moscoso: (Ponte Vedra), Hip-hop.
Nao: (Estrada e Quiroga): Rock?Hardcore.
Skárnio: (Vigo) Ská.
A Banda de Poi: (Galiza-Portugal): Música de fussom.

Este festival é considerado polos colectivos organizadores como um espaço aberto à participaçom de outros projectos que se aproximem ao ideário da defesa da língua galega ou bem tenham esta como veiculo de desenrolo e comunicaçom.

PALCO GRANDE

----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Feira das Palavras e das Ideias: BASENAME: feira_das_palavras_e_das_ideias DATE: Wed, 10 May 2006 10:43:39 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

A Feira das Palavras e das Ideias é o espaço do Parque Luís Seoane aberto a todo o mundo para que diferentes organizaçons, colectivos, cooperativas, livrarias... entidades organizadoras e colaboradoras etc... podam ter à exposiçom e/ou venda os seus materiais e iniciativas. Prevê-se a participaçom entre outras, das associaçons ADEGA, Projecto Global, A Cova da Terra, A Mesa e Futbolgalego.net. Os postos de material estarám habilitados polo Concelho de Oleiros polo que nom será preciso trazer mesas.

----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Encontro Galego de Rádios Livres BASENAME: encontro_galego_de_radios_livres DATE: Wed, 10 May 2006 10:42:58 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Durante o todo o dia.

Lugar: Quiosque no Parque de Luis Seoane.

A raíz do convite efectuado polos organizadores às Rádios Livres da Galiza para a participaçom nesta jornada, quatro delas imediatamente se oferecerom para a cobertura informativa do evento e mais a sua gravaçom sonora, co interesse acrescentado da possibilidade de realizar um encontro galego de Rádios Livres. Polo de agora, confirmarom a sua assistência Rádio Clavi de Lugo, Rádio Filispim de Ferrol, Rádio Kalimera de Compostela, Rádio Cuac de Corunha e Rádio Piratona de Vigo.
Tentará-se realizar umha emissom em directo do evento e das entrevistas que se vaiam realizar em colaboraçom coa Rádio Oleiros, se for possível tecnicamente o estabelecimento de um rádio-enlace coa estaçom da Rabadeira.

Para o estabelecimento de umha ?base de operaçons? utilizaria-se o Quiosque da zona Norte do Rio do Porto no parque Luís Seoane

----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Animaçom de rua e actividades para crianças: BASENAME: animacom_de_rua_e_actividades_para_crian DATE: Wed, 10 May 2006 10:41:49 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Prevêem -se duas zonas em princípio:

Lugar: Parque Luís Seoane. Se chove será no Centro Cívico de Santa Cruz.

- 17:00hh: Nilson Leite, globoflexista e conta contos.
- 18:00hh: Dança Oriental. Grupo de alunas de dança oriental do Centro Social Esmorga SALMAYA.
- 19:00hh: Teatro. Interpretaçom de "A maçá de Eva", As Esmorganas.

Lugar: Parque Luís Seoane.

PARQUE LIUS SEOANE

----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Actuaçons musicais palco pequeno: BASENAME: actuacons_musicais_palco_pequeno DATE: Wed, 10 May 2006 10:40:05 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Lugar: Tarima situada na Praça do Exílio.

- 20:00hh: Servando e Contradança (Música Tradicional e Popular com arranjos próprios)
- Durante toda a Jornada: Banda de Gaitas Xaramago da A.VV. Santaia.
- Entre as actuaçons da tarde: Grupo de Pandeireteiros e Pandeireteiras dos Centros Sociais da Galiza.
- 17:00hh: Recital de Poesia.

----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Abertura dos actos na rua: BASENAME: abertura_dos_actos_na_rua DATE: Wed, 10 May 2006 10:39:08 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Às 11:00hh dará começo o I Festival da Língua EM MOVIMENTO com umha alborada a cargo da Banda de Gaitas Xaramago da A.VV. Santaia.
Às 13:00hh realizará-se umha apresentaçom do acto na rua no que se pretende dar o protagonismo ao Manoel Lugrís Freire, dará-se leitura também ao manifesto pola normalizaçom linguística dos colectivos convocadores.

----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Conferências: BASENAME: conferencias DATE: Wed, 10 May 2006 10:38:25 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Lugar: Teatro Municipal das Torres.

1.1. ?Galiza é o nome do País?. 11:00 horas.
1.2. Abertura dos actos do dia cumha mesa redonda que versará sobre as actuais dinámicas de normalizaçom linguística que se estam a desenvolver ao longo do País. Nela participará umha reperesentaçom de cada umha das entidades convocantes.
1.3. Apresentaçom da Plataforma para a Recepçom das Rádios e TV's portuguesas na Galiza. 16:00 horas.
1.4. ?Situaçom do galego hoje?. 17:00 horas.
por Maurício Castro, Sócio-Linguísta, Professor de Português na Escola de Idiomas da Corunha.
Após a charla, apresentaçom de "Estaleiro editora: umha alternativa editorial" por Iria Sobrino e Carlos Figueiras.
1.2. ?Razons para o reintegracionismo?. 19:00 horas.
Por Martinho Montero Santalha, Catedrático da Universidade de Vigo.TEATRO DAS TORRES

----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Serviço de Balcom, Jantar e Banhos públicos. BASENAME: servico_de_balcom_jantar_e_banhos_public DATE: Wed, 10 May 2006 09:46:03 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Haverá serviço de balcom com preços populares (refrigerantes, água, cerveja, licores...)BALCOM

----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Durmida BASENAME: durmida DATE: Wed, 10 May 2006 09:44:54 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Contaremos com o Pavilhom Arsénio Iglésias para durmir na noite do Sábado para o Domingo.PAVILHOM

----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Progamaçom BASENAME: progama DATE: Sun, 16 Apr 2006 09:01:53 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

11:00 horas
Abertura com uma Alvorada a cargo da Banda de Gaitas Xaramago da AA.VV. Santaia e
Apresentação do Festival

13:00 horas
Acto público e leitura do manifesto Galiza é o nome do País.

Apartir das 15:00 horas durante toda a tarde.
- Banda de Gaitas Xaramago da A.VV. Santaia.
- Grupo de Pandeireteiros e Pandeireteiras dos Centros Sociais da Galiza.
- Recital de Poesia.
- Dança Oriental. Grupo de alunas de dança oriental do Centro Social Esmorga SALMAYA.
- Teatro de rua com As Esmorganas de Ourense.
- Nilsson Leite, globoflexista

16:00 horas
Apresentação da Plataforma para a Recepção das Rádios e TVs portuguesas na Galiza

17:00hh:
Recital de Poesia.
17:00 horas:
Conferência: Situaçom do galego hoje por Maurício Castro, Sócio-Linguísta e Professor de Português na Escola de Idiomas.
Após a charla, apresentaçom de "Estaleiro editora: umha alternativa editorial" por Iria Sobrino e Carlos Figueiras.

19:00 horas:
Actuação: Servando e Contradança
19:00 horas:
Conferência: Razons para o reintegracionismo por Martinho Montero Santalha, Catedrático da Universidade de Vigo.

22:00 horas
CONCERTOS:




Durante o dia inteiro decorrerá a Feira das Palavras e das Ideias com exposiçom e venda de material de diferentes organizações

----- COMMENT: AUTHOR: Manuel Lugrís Freire [Visitante] DATE: Thu, 18 May 2006 09:59:45 +0000 URL:

“déchesme unha lingua de ferro, douvos unha lingua de ouro”

----- COMMENT: AUTHOR: BRAIS [Visitante] DATE: Wed, 17 May 2006 23:10:07 +0000 URL:

A MOCIDADE GALEGA EM PE!!

MOSTREMOS-LHE AO MUNDO O COMPROMISSO DA JUVENTUDE GALEGA!!

VIVA GALIZA CEIVE!!!

----- COMMENT: AUTHOR: Shaman [Visitante] DATE: Tue, 16 May 2006 20:10:22 +0000 URL:

Feiras como esta, fam que os galegos e galegas que se sintem da terra e amam á súa lingua,se unam para entenderse e protexer um sentir comúm.

----- --------