AUTHOR: cordenadorab TITLE: Cada dia somos mais BASENAME: cada_dia_somos_mais DATE: Mon, 30 Apr 2007 22:20:56 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:
Festival Em Movimento 2007: Cada Dia Somos Mais
Organizado pela Coordenadora de Centros Sociais da Galiza, Novas da Galiza, AGAL e MDL, o próximo sábado, 5 de Maio, o Cámpus Universitário da cidade das Burgas, bem como o local da Esmorga na rua Telheira, 9, serám palco da segunda ediçom do Festival Em Movimento.
Esta grande festa da língua, cuja primeira ediçom decorreu o ano passado em Oleiros, oferecerá um grande espectáculo lúdico-reivindicativo no contexto do qual poderemos desfrutar de poesia, rádio ao vivo, curta-metragens, ruada lúdico-festiva, a proposta «Conhece o teu Mundo», bookcrossing e muitas mais cousas até encerrar com o grande concerto nocturno.
Esta actividade conta nesta ediçom com o patrocínio da Casa da Juventude de Ourense, da Universidade de Vigo, da Conselharia de Cultura e da Câmara Municipal de Ourense.
Tencionando envolver um número cada vez maior de pessoas e fazendo o apelo para todo o mundo deslocar-se até a cidade das Burgas nesse dia, a organizaçom pela segunda ediçom do «Festival Em Movimento» já tem tudo pronto.
Manifesto Cada Dia Somos Mais
----- -------- AUTHOR: cordenadorab TITLE: Programaçom 07 BASENAME: programacom_07 DATE: Mon, 30 Apr 2007 22:09:38 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:Cada dia do ano que passa na Galiza há mais pessoas que acordam da «longa noite de pedra» e conseguem somar-se ao projecto reintegracionista. Porque cada dia somos mais as que sabemos que o futuro do galego passa polo NH e o LH. Porque cada dia somos mais as que estamos fartas de ver como fracassam os projectos normalizadores e normativizadores feitos polo governo duma perspectiva espanholista, esbanjando cifras astronómicas de dinheiro público. Porque cada dia somos mais as que sabemos que o galego só faz sentido num contexto de lusofonia.
Por estes e muitos mais motivos, hoje na Galiza estám a crescer os projectos de normalizaçom desde a base, estamo-nos a referir à criaçom e multiplicaçom dos Centros Sociais. Este tipo de projectos som fulcrais para a socializaçom do ideal reintegracionista, som os projectos que trabalham desde a rua e para a rua numa autêntica normalizaçom , e som os projectos que nos unem como pessoas e nos agrandam como colectivos.
Cada dia neste País há alguém que percebe que pode viver em galego: e isto faz-nos sentir grandes e fortes!!
Programa de Actividades
10h30 ? Casa da Juventude
» Apresentaçom dos diversos Centros Sociais Galegos colaboradores no evento
12h00 ? Pelas ruas da Cidade Velha de Ourense
» Ruada Lúdico-Festiva
Com saída da Praça do Ferro e final na Praça do Corregedor (a histórica Cima de Vila). Leitura do manifesto «Cada Dia Somos Mais» [veja-se abaixo texto], através do qual se pretende indicar que vamos a mais as pessoas que achamos que é possível viver em galego, e aliás, defender a ideia de que a nossa língua, reintegrada no seu espaço linguístico lusófono que lhe é próprio, é útil para as nossas vidas. O manifesto será lido por um representante dos colectivos organizadores.
» Durante todo o dia desenvolver-se-á um Bookcrossing pelas ruas da zona universitária de Ourense.
14h00 No Cámpus Universitário
» Jantar ecológico.
17h00 No Cámpus Universitário
» Jogos para crianças.
17h00 Centro Social A Esmorga
» Concurso de Curta-Metragens Galegas, com posterior colóquio e presença de directores e directoras. [veja-se abaixo programaçom]
18h00 Pólo Universitário de Ourense (ao lado da nova Biblioteca)
» Realizaçom em directo dum programa de rádio a cargo de diferentes rádios livres que emitem em diferentes comarcas galegas
19h00 Centro Social A Esmorga
» Recital Poético Musical a cargo dos poetas Séchu Sende, Xosé Lois «O Carrabouxo», Belém de Andrade e Silvino.
» Intervençom do Delegado da Conselharia de Cultura em Ourense, X. Carlos Sierra.
» Após o recital será apresentado o livro sobre os centros sociais galegos editado pelo jornal Novas da Galiza.
20h30 Centro Social A Esmorga
» Palestra «Conhece o teu Mundo», na qual falarám pessoas implicadas em projectos empresariais e/ou sociais que tenhem o galego como língua veicular na sua actividade.
22h00 Pólo Universitário de Ourense (ao lado da nova Biblioteca)
» Concerto Musical com os grupos ourensanos Coanhadeira e Guezos e o compostelano GalegoZ.
Projecção de Curta-Metragens Galegas
Programaçom
A Ninfa Eco. Ecos (8?05??) ? 2004
Realizaçom: Valentín Barreiro
Guiom: Jorge E. Bóveda
Produçom Executiva: Oscar Blanco
Sinopse: «- que tarde se fijo e tu nom sabes as ganas que tenho de ir para a casa
-pois ainda nos resta este para rematar a faena...»
Voando (4?) - 2007
Direcção: Inma Vilanova
Produçom: Alba Botanes
Guiom: Noemí Rodríguez
Sinopse: Uma curta-metragem realizada por rapazes de Alhariz de 16 anos. Conseguiu o prémio «Misto de Pau» ao melhor trabalho dos obradoiros realizados por Mr.Misto, na primeira edição do Festival «On&Off» de Ribadeu.
20 Anos Desafiando o Patriarcado (26?) ? Março 2007
Realizaçom: Paula Fernández Otero- Luisa Ocampo Pereira-Jesús Fernández Mosquera ? José Rodríguez Dieguez
Guiom: Paula Fernández Otero- Luisa Ocampo Pereira
Produçom: Mulheres Nacionalistas Galegas
Sinopse: Todas as organizações têm as suas próprias histórias que deixam ver a sua visom da realidade, os seus ideais ou os seus símbolos. A história de Mulheres Nacionalistas Galegas começa em Novembro de 1986 e continua até os nossos dias?
O Jogo (O Xogo) (4?50??) ? 2006
Realizaçom: Inma Vilanova
Guiom: Daniel Feal
Produçom: Ana Vispo
Montagem: Mr. Misto
Sinopse: Uns quantos amigos estám num bar vendo o jogo. O Depor faz um golo...
Uma Imagem (Unha Imaxe) (14') - 2007
Realizador: José Manuel Mouriño Lorenzo
Sinopse: A obra de Álvaro Cunqueiro Merlim e Família foi publicado no ano 1955. Manolo Montero «Merlim», livreiro mindoniense e mago, sustém que no seu dia, Cunqueiro se baseou na sua pessoa para criar a personagem de Merlim.
Panta Rei (Tudo Flui) (12?) ? 2005
Realizaçom: Simón Casal de Miguel
Produçom: Simón Casal de Miguel
BSO: Xulio Montero
Sinopse: Esta é a hitória do sonho de Estebán um rapaz ávido de experiências que procura o seu lugar no mundo. Esse mundo é um comboio que o recolhe como único passageiro numa paragem silenciosa e perdida entre montanhas. Uma vez dentro perceberá que cada vagom é um mundo diferente, povoado por aquelas pessoas que o vam guiar em seu afã por descobrir que é o que o inquieta deste mundo e atopar o seu lugar nele.
Surfer (24') - 2007
Director, guionista e productor: J J G Rodicio
Ajudante de Direcçom: Valentín Barreiros
Ajudante de Produçom: Susana Couso
Intérpretes: FErnando González, Toni Deaño, Marta Fernández
Sinopse: Um rapaz vai ver o seu avô à Marinha. Mas também nom fica muito com ele, pois vai de surfista com uns amigos, desses que levam a bandeira espanhola na carrinha. A distância entre neto e avô nom só é geracional, vivencial ou entom ideológica.
Pulgas (11') - 2007
Director, guionista e productor: J J G Rodicio
Ajudante de Direcçom: Valentín Barreiros
Ajudante de Produçom: Susana Couso
Intérpretes: Fernando González, Iago López, Laura Míguez, Marta Fernández
Sinopse: Dous amigos passan o verão, e a vida, tomando cervejas nun bar. Nom sabem fazer uma outra cousa? Se calhar tenhem poderes supranormais, e nem eles próprios sabem isso. Som espécie em perigo de extinçom ou abondam?
Rosas (15?) ? 2005
Realizaçom: Mikel Fuentes
Guiom: Mikel Fuentes
Producção: Mikel Fuentes
Montagem: Fran Naveira
Sinopse: Ao Luís, reformado, chama-lhe a atençom um vestido exposto na janela duma loja. Pensa nele como presente para a Carme, a sua mulher. Porém, Rosa, a filha, volta ao lugar onde cresceu entre familiares e vizinhos. Un bairro velho, antigo. As lembranças misturam-se com uma realidade quase incomprensível. Seleccionada para o catálogo Curtas 05 do Consórcio Audiovisual da Galiza.
Des(H)abitado (DesHabitado) (10'30'') - 2007
Direcçom e Roteiro: José Manuel Mouriño e Manuel I. Nanín
Ediçom: José Manuel Mouriño e Manuel I. Nanín
Produçom: Os Filmes De Mark Lewis P.C. E A Chanca Producións
Sinopse: Estar condenado a amar ainda sabendo que nom é soluçom para cousa nenguma, mas também convicto de que é o único que nos ajuda a sobreviver.
----- -------- AUTHOR: cordenadorab TITLE: BASENAME: title_128 DATE: Fri, 19 May 2006 14:39:25 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:Como chegar a Santa Cruz, Oleiros.
Umha vez em Corunha estas som os autocarros que vam a Santa Cruz:
-CALPITA
-ELISEU
Os horários som os que seguem:
Corunha-Arilho-Rialta: às menos 20 e às horas e 5 minutos.
Corunha-Santa Cruz-Sada: todas as horas, às horas e 25 minutos.
Corunha-Santa Vruz-Mera: às horas e 30 minutos e às horas e 45 minutos.
O último autocarro de Santa Cruz até Corunha é às 21:30hh
----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Concerto BASENAME: concerto DATE: Wed, 10 May 2006 10:44:22 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:Hora: 22:00 PM
Lugar: Zona do Monumento ao Emigrante do Parque Luís Seoane.
Elenco:
Trasnos de Moscoso: (Ponte Vedra), Hip-hop.
Nao: (Estrada e Quiroga): Rock?Hardcore.
Skárnio: (Vigo) Ská.
A Banda de Poi: (Galiza-Portugal): Música de fussom.
Este festival é considerado polos colectivos organizadores como um espaço aberto à participaçom de outros projectos que se aproximem ao ideário da defesa da língua galega ou bem tenham esta como veiculo de desenrolo e comunicaçom.
A Feira das Palavras e das Ideias é o espaço do Parque Luís Seoane aberto a todo o mundo para que diferentes organizaçons, colectivos, cooperativas, livrarias... entidades organizadoras e colaboradoras etc... podam ter à exposiçom e/ou venda os seus materiais e iniciativas. Prevê-se a participaçom entre outras, das associaçons ADEGA, Projecto Global, A Cova da Terra, A Mesa e Futbolgalego.net. Os postos de material estarám habilitados polo Concelho de Oleiros polo que nom será preciso trazer mesas.
----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Encontro Galego de Rádios Livres BASENAME: encontro_galego_de_radios_livres DATE: Wed, 10 May 2006 10:42:58 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Programaçom CATEGORY: TAGS: ----- BODY:Durante o todo o dia.
Lugar: Quiosque no Parque de Luis Seoane.
A raíz do convite efectuado polos organizadores às Rádios Livres da Galiza para a participaçom nesta jornada, quatro delas imediatamente se oferecerom para a cobertura informativa do evento e mais a sua gravaçom sonora, co interesse acrescentado da possibilidade de realizar um encontro galego de Rádios Livres. Polo de agora, confirmarom a sua assistência Rádio Clavi de Lugo, Rádio Filispim de Ferrol, Rádio Kalimera de Compostela, Rádio Cuac de Corunha e Rádio Piratona de Vigo.
Tentará-se realizar umha emissom em directo do evento e das entrevistas que se vaiam realizar em colaboraçom coa Rádio Oleiros, se for possível tecnicamente o estabelecimento de um rádio-enlace coa estaçom da Rabadeira.
Para o estabelecimento de umha ?base de operaçons? utilizaria-se o Quiosque da zona Norte do Rio do Porto no parque Luís Seoane
Prevêem -se duas zonas em princípio:
Lugar: Parque Luís Seoane. Se chove será no Centro Cívico de Santa Cruz.
- 17:00hh: Nilson Leite, globoflexista e conta contos.
- 18:00hh: Dança Oriental. Grupo de alunas de dança oriental do Centro Social Esmorga SALMAYA.
- 19:00hh: Teatro. Interpretaçom de "A maçá de Eva", As Esmorganas.
Lugar: Parque Luís Seoane.
Lugar: Tarima situada na Praça do Exílio.
- 20:00hh: Servando e Contradança (Música Tradicional e Popular com arranjos próprios)
- Durante toda a Jornada: Banda de Gaitas Xaramago da A.VV. Santaia.
- Entre as actuaçons da tarde: Grupo de Pandeireteiros e Pandeireteiras dos Centros Sociais da Galiza.
- 17:00hh: Recital de Poesia.
Às 11:00hh dará começo o I Festival da Língua EM MOVIMENTO com umha alborada a cargo da Banda de Gaitas Xaramago da A.VV. Santaia.
Às 13:00hh realizará-se umha apresentaçom do acto na rua no que se pretende dar o protagonismo ao Manoel Lugrís Freire, dará-se leitura também ao manifesto pola normalizaçom linguística dos colectivos convocadores.
Lugar: Teatro Municipal das Torres.
1.1. ?Galiza é o nome do País?. 11:00 horas.
1.2. Abertura dos actos do dia cumha mesa redonda que versará sobre as actuais dinámicas de normalizaçom linguística que se estam a desenvolver ao longo do País. Nela participará umha reperesentaçom de cada umha das entidades convocantes.
1.3. Apresentaçom da Plataforma para a Recepçom das Rádios e TV's portuguesas na Galiza. 16:00 horas.
1.4. ?Situaçom do galego hoje?. 17:00 horas.
por Maurício Castro, Sócio-Linguísta, Professor de Português na Escola de Idiomas da Corunha.
Após a charla, apresentaçom de "Estaleiro editora: umha alternativa editorial" por Iria Sobrino e Carlos Figueiras.
1.2. ?Razons para o reintegracionismo?. 19:00 horas.
Por Martinho Montero Santalha, Catedrático da Universidade de Vigo.
Haverá serviço de balcom com preços populares (refrigerantes, água, cerveja, licores...)
Contaremos com o Pavilhom Arsénio Iglésias para durmir na noite do Sábado para o Domingo.
11:00 horas
Abertura com uma Alvorada a cargo da Banda de Gaitas Xaramago da AA.VV. Santaia e
Apresentação do Festival
13:00 horas
Acto público e leitura do manifesto Galiza é o nome do País.
Apartir das 15:00 horas durante toda a tarde.
- Banda de Gaitas Xaramago da A.VV. Santaia.
- Grupo de Pandeireteiros e Pandeireteiras dos Centros Sociais da Galiza.
- Recital de Poesia.
- Dança Oriental. Grupo de alunas de dança oriental do Centro Social Esmorga SALMAYA.
- Teatro de rua com As Esmorganas de Ourense.
- Nilsson Leite, globoflexista
16:00 horas
Apresentação da Plataforma para a Recepção das Rádios e TVs portuguesas na Galiza
17:00hh:
Recital de Poesia.
17:00 horas:
Conferência: Situaçom do galego hoje por Maurício Castro, Sócio-Linguísta e Professor de Português na Escola de Idiomas.
Após a charla, apresentaçom de "Estaleiro editora: umha alternativa editorial" por Iria Sobrino e Carlos Figueiras.
19:00 horas:
Actuação: Servando e Contradança
19:00 horas:
Conferência: Razons para o reintegracionismo por Martinho Montero Santalha, Catedrático da Universidade de Vigo.
22:00 horas
CONCERTOS:
Durante o dia inteiro decorrerá a Feira das Palavras e das Ideias com exposiçom e venda de material de diferentes organizações
----- COMMENT: AUTHOR: Manuel Lugrís Freire [Visitante] DATE: Thu, 18 May 2006 09:59:45 +0000 URL:“déchesme unha lingua de ferro, douvos unha lingua de ouro”
----- COMMENT: AUTHOR: BRAIS [Visitante] DATE: Wed, 17 May 2006 23:10:07 +0000 URL:
A MOCIDADE GALEGA EM PE!!
MOSTREMOS-LHE AO MUNDO O COMPROMISSO DA JUVENTUDE GALEGA!!
VIVA GALIZA CEIVE!!!
----- COMMENT: AUTHOR: Shaman [Visitante] DATE: Tue, 16 May 2006 20:10:22 +0000 URL:Feiras como esta, fam que os galegos e galegas que se sintem da terra e amam á súa lingua,se unam para entenderse e protexer um sentir comúm.
----- --------