O pensador anarquista Miquel Amorós dará hoje umha palestra na biblioteca municipal de Cerzeda, às 20h30, sob a legenda ?Princípios do antidesarrolhismo?. Nela exporá a sua crítica à sociedade industrial e ao conceito de ?desarrolhismo?, cujas consequências se palpam especialmente no concelho de Cerzeda, no norte da comarca de Ordes: os maiores orçamentos municipais da Galiza em troques de armazenar o lixo de todo o país, a chantagem dos postos de trabalho em troques de queimar o carvom mais poluinte.
Miquel Amorós, téorico e historiador social, é filho e neto de anarquistas. No agitado 1968 começa a militar, e na década de 70 participa da criaçom de grupos como Bandera Negra, Tierra Libre ou Trabajadores por la Autonomía Obrera entre outros. Militância e compromisso que lhe acarreta o passo polos cárceres franquistas, antes de se exilar em Paris, onde conhece Guy Debord e os situacionistas. Entre 1984 e 1992 fai parte da equipa redatora da influinte revista Encyclopédie des Nuisances, junto gente como Jaime Semprún.
A sua obra divide-se entre os livros de temática histórica, arredor da revoluçom libertária do ano 36, histórica dos conselhos obreiros, etc.; e os textos teóricos contra o desarrolhismo, o mito obreirista, de crítica do AVE e da tirania da mobilidade e a crise dos movimentos populares e a liquidaçom social dos últimos anos.
?Princípios do antidesarrolhismo? por Miquel Amorós.
Sexta-feira, dia 15 às 20h30
Biblioteca Municipal de Cerzeda
Organizam: Corsárias, AC Lucerna e AC Foucelhas.
Escrito ?s 13:25:14 nas castegorias: ACTIVIDADES
|
|
Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)