Hoje charla de Miquel Amorós em Cerzeda

Hoje charla de Miquel Amorós em Cerzeda

15-10-2010

O pensador anarquista Miquel Amorós dará hoje umha palestra na biblioteca municipal de Cerzeda, às 20h30, sob a legenda “Princípios do antidesarrolhismo”. Nela exporá a sua crítica à sociedade industrial e ao conceito de “desarrolhismo”, cujas consequências se palpam especialmente no concelho de Cerzeda, no norte da comarca de Ordes: os maiores orçamentos municipais da Galiza em troques de armazenar o lixo de todo o país, a chantagem dos postos de trabalho em troques de queimar o carvom mais poluinte.

Continua:

Miquel Amorós, téorico e historiador social, é filho e neto de anarquistas. No agitado 1968 começa a militar, e na década de 70 participa da criaçom de grupos como Bandera Negra, Tierra Libre ou Trabajadores por la Autonomía Obrera entre outros. Militância e compromisso que lhe acarreta o passo polos cárceres franquistas, antes de se exilar em Paris, onde conhece Guy Debord e os situacionistas. Entre 1984 e 1992 fai parte da equipa redatora da influinte revista Encyclopédie des Nuisances, junto gente como Jaime Semprún.

A sua obra divide-se entre os livros de temática histórica, arredor da revoluçom libertária do ano 36, histórica dos conselhos obreiros, etc.; e os textos teóricos contra o desarrolhismo, o mito obreirista, de crítica do AVE e da tirania da mobilidade e a crise dos movimentos populares e a liquidaçom social dos últimos anos.

“Princípios do antidesarrolhismo” por Miquel Amorós.
Sexta-feira, dia 15 às 20h30
Biblioteca Municipal de Cerzeda
Organizam: Corsárias, AC Lucerna e AC Foucelhas.

Escrito às 13:25:14 nas castegorias: ACTIVIDADES
por foucelhas Email , 235 palavras, 915 visualizaçons   Português (GZ)   Chuza!

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
    Outubro 2014
    Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
     << <   > >>
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31    
    A Associaçom Cultural Foucelhas pretender coordenar a constituiçom de um centro social para a comarca de Ordes, que sirva de "base de operaçons" para todo tipo de actividades de defesa do nosso. Organiza-se de forma assembleária e está aberta a todo o mundo. Podes contactar através do correio foucelhas.ordes@gmail.com

    Busca

powered by free blog software