No sábado 11 de dezembro começamos um ciclo de ceias-colóquio arredor de distintas experiências militantes na comarca de Ordes nas últimas décadas. A primeira -às 20h30 na Casa da Cultura de Ordes, com ceia posterior- será da mao de Lola Ferreiro, quem nos falará da Transiçom na comarca de Ordes através da experiência da Asociación Cultural O Terruño.
As ceias-colóquio serám organizadas por Foucelhas, Lucerna e A Revoltaina, tendo a ideia de juntar material para fazer um livrinho com todo o material juntado e as experiências que nos narrem.
Breve história da A.C. O Terruño
A Asociación Cultural O Terruño nasce em Ordes no ano 1975, legalizando-se dous anos depois e levando umha actividade constante até 1984.
O nome "O Terruño", herdárom-no do jornal anticaciquil El Terruño, que durante o ano 1903 se publicou em Ordes, mantendo umha boa relaçom com os galeguistas da época, publicando-se nas suas páginas mesmo um poema de Aurélio Ribalta.
Entre as suas actividades contam-se várias palestras sobre temas tam candentes na época como o aborto, contando com umha mui numerosa participaçom. Nos anos 1979, 1980 e 1984 organizam a Feira da Cultura Popular Galega, com artesania, livros, música e teatro.
Publicárom também cinco números do Boletín Informativo da A. C. O Terruño, e um monográfico sobre Manoel António em 1979. Revista com uns conteúdos mui críticos, de denúncia social, memória histórica, etc.
Escrito ?s 13:22:16 nas castegorias: ACTIVIDADES
|
|
Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)
Olá, penso que estes colóquios som, aparte de interessantes, moi importantes, porque as pessoas envolvidas culturalmente poidam aprender de outras experiências, especialmente quando antes era moito mais difícil do que agora. Parabéns.