POR FIM, OS CURSOS DA GENTALHA

POR FIM, OS CURSOS DA GENTALHA

TEMOS NOVIDADES!!! NOVOS CURSOS DE ACORDEOM (informa-te aqui)E PERCUSSOM BRASILEIRA (informa-te aqui)!

A continuaçom mostramos a grelha de cursos que oferta o nosso centro social. Como poderedes ver, e ante o êxito do formato "monográfico", a gentalha optou este ano por reduzir o número de cursos anuais e potenciar a oferta de monográficos de mais curta duraçom. Lembrai que há rebaixas de 2 euros para as pessoas associadas e de outros 2 para quem figer mais de um curso.

Gaita
Marcos Varela Couselo

Este rapaz compostelano começou a tocar a gaita com 9 aninhos. Ganhou vários concursos como integrante do grupo "Os Picheleiros", que tinha fundado uns anos antes. Participou como gaiteiro de diversos grupos instrumentais e de baile na comarca de Compostela. Leva dedicando-se à docência musical mais de 14 anos. Da mao deste experimentado músico poderedes introduzir-vos no mundo da música tradicional.
segundas feiras
iniciaçom de 20h30 a 21h30
aperfeiçoamento de 21h30 a 23h00
preço 22 ?
começa o 13 de outubro

Guitarra
Rubén Parada Domínguez

Inicia a formaçom musical aos nove anos. Estuda guitarra desde os dezasseis anos e dous anos depois pom-se nas maos de Pablo Noboa Cid (membro do grupo Golpes Bajos) na escola Breogán de musica do Grove. Foi integrante de várias agrupaçons de rock e trabalha en várias orquestras galegas desde o ano 2000. Conta com ampla experiência impartindo aulas de guitarra.
O curso de guitarra adaptara-se dependendo do nível que tiver o aluno.
Actividades do curso de iniciaçom:
Toma de contacto coa guitarra, explicando as diferentes partes e como funciona. Exercicios de aquecimento. Formaçom de escalas básicas. Formaçom dos primeiros acordes. Técnica de rasgado com pua e dedos.Começar a tocar.
Actividades do curso de aperfeiçoamento (dependendo do nível)
Formaçom de acordes. Formaçom de escalas.
Improvisaçom e acompanhamento.Técnica em geral.
terças ferias de 19h a 21h
Preço 22?
começa o 14 de outubro

Capoeira Angola
O mestre Boca do Rio aprendeu capoeira angola ha 25 anos no Brasil, é responsável do grupo Simba no Brasil.
(www.capoeirasimbasalvador.com)
Neste curso aprenderemos movimentos básicos, interpretaçom, diálogo, improvisaçom e expressom corporal, interpertaçom musical, e orquestra de birimbaus.
quartas de 20h00 a 21h30 e sábados 19h30 a 21h00
preço 25?
começa o 15 de outubro

Língua e cultura galegas para estrangeir@s
Curso destinado a pessoas de fora da Galiza com o objectivo de integrar na vida cultural e social da cidade e do país por meio da própria língua.
Favorecerá-se a oralidade, a comunicaçom, obviando sempre que possível a parte escrita. As aulas serám de carácter prático, criando conversas em contextos habituais e naturais entre as e os participantes. *
Também se tratarám temas de tipo sociocultural: música, gastronomia, literatura, etc.

Língua Galega
(Norma Agal)

Dous níveis: Iniciaçom e aperfeiçoamento.
Dirigido fundamentalmente às pessoas activistas, nom só, que precisarem e/ou tiverem decidido usar na vida diária, como instrumento de comunicaçom oral e escrita o galego reintegracionista.
Objectivos: Adquirir umha familiarizaçom e um domínio médio da norma AGAL, melhorar a qualidade da língua oral (fonética e discurso).

Estes dous últimos cursos serám impartidos por: Ângelo Meraio, nascido no Berzo, desloca-se para Compostela para realizar estudos de História e mais tarde de Filologia Portuguesa. Estuda um ano na Universidade de Lisboa e a seguir realiza um estágio de 6 meses na Universidade do Porto. Actualmente é estagiário do Departamento de Língua da Cámara Municipal de Compostela.
Membro fundador das associaçons de defesa da língua e cultura galegas Fala Ceive do Berzo e A Gentalha do Pichel de Compostela. Participa em várias organizaçons sociais, culturais e políticas, entre elas a AGAL.
quintas feiras
Língua e cultura galegas para estrangeir@s de 19h00 a 20h00O
AGAL de 20h30 a 21h30
preço 14?
começa o 16 de Outubro


Pandeireta
Jara começa a sua história particular na música tradicional no ano 1998, fazendo parte das cantareiras do grupo "Ecos da Terra" de Carança.
Com certo carácter autodidacta e sempre vinculada à música de raiz, colabora no ano de 2004 no disco de Susana Seivane "Mares de Tempo".
Na actualidade fai parte do trio musical Son+d2, onde conjuga a música da Terra com outros ritmos do mundo, e é vocalista do grupo folk "Lua de Fouce", que mistura música tradicional e novas composiçons, dando um carácter criativo e inovador à nossa música. Nestes cursos aprenderemos e aperfeiçoaremos ritmos com a pandeireta
PANDEIRETA INICIAÇOM 1
quartas feiras de 19h00 a 20h00
preço 17? começa o 15 de outubro
PANDEIRETA INICIAÇOM 2
sextas ferias de 20h30 a 21h30
preço 17? começa o 17 de outubro

Baile
Iniciaçom ao Baile Tradicional
Carme Campo

Do Porrinho a Compostela, esta rapariga leva quase duas décadas no baile galego. Começa na sua terra natal na agrupaçom Agarimo de Torneiros para depois retomar na nossa comarca em diferentes agrupaçons como bailadora e organizadora de jornadas de música tradicional. Hoje participa activamente num grupo de baile da nossa cidade e é membro da Comissom de Cultura Tradicional e Novas Criaçons da Gentalha do Pichel, sendo este o seu 5º ano como monitora do curso.
Neste curso aprenderemos as noçons básicas do baile tradicional para defender-nos em festas e foliadas.
terças feiras de 20h30 a 21h30
preço 14?
começa o 14 de Outubro


Tamboril
MANUEL DEL REY SEIJAS

Este rapaz compostelano toca o tambor desde os 12 anos e leva toda a vida vinculado à música tradicional.Diplomado em educaçom musical, tocou em várias agrupaçons musicais e deu aulas de dança e tambor durante anos. Na actualidade é integrante do grupo de Pablo Seoane. Com ele conseguiremos adentrar-nos no mundo da percussom galega.

quartas feiras de 20h00 a 21h30
preço 22?
começa o 15 de Outubro

E andamos a montar os seguintes Monográficos
Viagem ao interior: técnicas de meditaçom, ioga, automassagem, catarse, ...
com Araceli Fernández.
O céu a simples vista: obradoiro de iniciaçom à astronomia com David Bruzos
Técnicas avançadas de pandeireta com Aitana Cuétara
Velada erótica: reflexons sobre a criaçons de fantasiascom Paula Fernadez (Trabalhadora Social) e Noa Tilve (Psicóloga).
A dança como recurso educativo
com Marta Pereira Coutinho

mátricula: umha mensualidade do curso

Mais informaçom no 646 16 50 44 de 18h a 22h ou no C.S. O Pichel (sta clara 21) de 18h a 23h

Escrito em 06-10-2008, na categoria: Notícias
Chuza!

3 comentários

Comentário de: xaime [Visitante]
xaime

q mágoa q non fagades cursos de cociña!

06-10-2008 @ 22:06
Comentário de: gentalha [Membro]  
gentalha

Paciência xaime, estám previstos vários monográficos de cozinha que com certeza vam-che interessar.

07-10-2008 @ 00:01
Comentário de: um outro [Visitante]
um outro

mágoa q este anou non haxa catalá…:(

21-10-2008 @ 18:07

    SEMENTE

      Somos um grupo de compostelanas e compostelanos decididos a fazer activismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender, de difundir e recuperar os nossos costumes, a nossa história, a nossa música... som os nossos eixos de trabalho.

      Documentário Quatro anos de Gentalha já na rede!

      A Gentalha do Pichel Centro Social O Pichel Loja da Gentalha

        AGENDA DE EVENTOS

          Busca

          O blogue do Apalpador

          blog engine