« Comunicado em solidariedade com A ReviraApresentaçom do poemário Dez por Dez »

Do 68 ao 68

18-06-2007

  16:29:38, por cshenriqueta   , 179 palavras  
Categorias: Todas

Do 68 ao 68

A vindoura quinta-feira 21 de Junho, a partir das 20.30 horas, o investigador Ricardo Gurriarán impartilhará no Centro Social Henriqueta Outeiro umha palestra sobre o movimento estudantil em Compostela.

Sob o título "Do 68 ao 68. As mobilizaçons estudantis em Compostela" o investigador originário de Valdeorras, que vem de receber o prémio da crítica de 2007, debulhará algumhas das chaves que permitem compreender o nascimento e andaina do movimento estudantil na capital da Galiza num período histórico que abarca um século, desde a queda da monarquia, instauraçom da I República espanhola, posterior restauraçom bourbónica, ditadura de Primo de Rivera, II República, levantamento fascista e ditadura franquista. A revolta estudantil de 1967, anterior ao Maio francês, fechará o períplo histórico.

Ricardo Gurriarán

É licenciado en Educaçom Física (INEF) pola Universidade Politécnica de Madrid. Actualmente é professor de Secundária no IES Gelmíres I de Compostela. Tem publicado um ronsel de obras sobre diversos aspectos da história do nosso País com destaque para o ensino.

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution CMS