« Ciclo de cinema homenagem ao CheDo 68 ao 68 »

Comunicado em solidariedade com A Revira

10-09-2007

  19:15:13, por cshenriqueta   , 253 palavras  
Categorias: Todas

Comunicado em solidariedade com A Revira

Na madrugada do passado 10 de Agosto o Centro Social A Revira de Ponte Vedra foi vítima de um ataque fascista.
Esta vez, a agressividade da extrema-direita evidenciou-se mediante a tentativa de queimar o centro social com umha faixa que tinham pendurada sob a legenda de "Autodeterminaçom".

Nestas datas celebram-se na cidade do Lérez um dos casos mais paradigmático de festas espanholizadoras e de curte fascista na Galiza. Dia após dia multidons de nostálgicos franquistas enchem as ruas para assistirem ao lamentável espectáculo que supom as matanças dos touros. A constituiçom de umha plataforma anti-taurina muito ligada ao Centro Social considera-se que puido ser a escusa última que os envalentonou na realizaçom do ataque.

Sabido é que o fascismo espanhol atenta contra todo espaço alternativo que trabalhe na superaçom de todas as opressons que o seu sistema capitalista nós impom.

A impunidade destas acçons nom só nom nós surpreende, senom que a aguardavamos. Porém o silêncio cúmplice dos meios burgueses e das administraçons auto-proclamadas progressistas só obedece à imposiçom dessa atmósfera de "normalidade democrática" no que um ataque fascista simplesmente nom é notícia.

O CS Henriqueta Outeiro quer mostrar a sua solidariedade com @s companheir@s do CS A Revira, somar-se à solicitufr de esclarecer o sucesso, e parabeniza-l@s polo seu trabalho na defesa da construçom nacional da Galiza.

Comunicado do CS A Revira: http://www.agal-gz.org/blogues/index.php/revira

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

blog tool