« Centro Social acolhe curso de pinturaSegunda jornada de debate do Centro de Estudos Marxistas Henriqueta Outeiro »

Já podes conseguir o cartom de Siareir@s Galeg@s no Centro Social

13-12-2007

  01:27:14, por cshenriqueta   , 132 palavras  
Categorias: Todas

Já podes conseguir o cartom de Siareir@s Galeg@s no Centro Social

Já estám a disposiçom de todos e todas, no nosso local, os cartons que Siareir@s Galeg@s oferece por 5 euros para filiar-se à entidade em defesa do desporto nacional.

Próxim@s à celebraçom dos jogos de futebol masculino Galiza-Camarons e feminino Galiza-Catalunya em Balaídos, Vigo, este cartom garante às pessoas que o obtenham, e com ele a filiaçom, a possibilidade de assistir ao estádio de maos dadas com o sector mais combativo e comprometido com as nossas selecçons.

Aliás, podes inscrever-te simultaneamente a umha vaga nos auto-carros que por 2 euros adicionais te levarám desde Compostela a Vigo na jornada do 27.

Já sabes: se queres vir a Vigo com Siareir@s Galeg@s, passa-te polo Centro Social Henriqueta Outeiro e consegue o teu cartom!

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution