« Jantar revolucionário homenagea Moncho ReboirasCelebramos o Dia da Pátria com umha ceia de confraternizaçom »

Apresentado "Galiza Vencerá" dentro dos actos organizados por Causa Galiza o passado 25 de Julho

05-08-2009

  18:47:11, por cshenriqueta   , 167 palavras  
Categorias: Todas

Apresentado "Galiza Vencerá" dentro dos actos organizados por Causa Galiza o passado 25 de Julho

O passado sábado Dia da Pátria, a romaria popular organizada pola plataforma unitária da esquerda soberanista galega, Causa Galiza, em Belvis, contou com a apresentaçom dum livro dentro do acto programado polo Centro Social Henriqueta Outeiro essa tarde, entre muitos outros eventos públicos e mostras de diferentes entidades, incluidas outros Centros Sociais do País.


Maurício Castro, professor de filologia portuguesa na EOI de Ferrol, e histórico militante da esquerda independentista galega, ofereceu umha exposiçom oral do conteúdo e da razom de ser dumha obra concibida na defesa do idioma nacional neste período de ofensiva espanholista e de incapacidade de competência da oferta do galego-castelhano da RAG-ILG.

A Abrente Editora correu com a ediçom deste novo título, "Galiza vencerá!", composto de 29 artigos do autor publicados nos útlimos anos em diferentes meios jornalísticos. O livro está prologado polo professor da USC José Luis Rodrigues, e vende-se ao preço de 10 euros no nosso local.

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

multiblog engine