« Dia 17-M. Um dos grandes jantares.Festas Populares 2010. Compostela viva! »

Dia das Letras: marcha laranja e jantar no CSHO

09-05-2010

  05:56:36, por cshenriqueta   , 255 palavras  
Categorias: Gastronomia, Actividades

Dia das Letras: marcha laranja e jantar no CSHO

O nosso local vai estar aberto para receber, mais umha vez, as pessoas que tomem parte numha mobilizaçom nacional cujo cenário serám as ruas da capital do País. Compostela, a nossa cidade, convida galegas e galegos conscientes da situaçom de minorizaçom e ameaça extintiva que se cerne sobre a nossa língua, a participar numha mobilizaçom com o galho do 17 de Maio.

O Dia das Letras, feriado no calendário institucional, segunda-feira da semana que vem, volve chamar a Galiza viva a secundar umha marcha que se prevê multitudinária em defesa do galego. A plataforma dirigiada polo autonomismo bilingüista, Queremos Galego, convocará milhares de pessoas. E o reintegracionismo, do qual o nosso Centro Social fai parte orgulhosamente, também se fará ver como alternativa viável e honesta polo monolingüismo social e a promoçom da internacionalizaçom natural do galego.

Um bloco laranja em que tomaremos parte percorrerá as ruas da capital chamando a normalizar a língua utilizando as ferramentas da normativizaçom autónoma de Espanha e da sua simbologia ortográfica.

E depois, um jantar. Para que todas as pessoas vindas de fora tenham um espaço e tempo para o convívio e a degustaçom das nossas ementas. Preparadas com o trabalho de dezenas de activistas locais, satisfaremos o apetito e o acomodo de dezenas de irmaos e irmás de luita.

Salada de ave com granada, arroz preto com jíbia e umha copa de gelado e frutas de sobremesa. Apetecível, nom é? Pois podes apontar-te com só um requisito: que participes antes no bloco 100% em galego.

Vemo-nos o nosso Dia das Letras!

1 comentário

Comentário de: Heitor [Visitante]
Heitor

Bom convite e boa ementa!
Contade comigo.

11-05-2010 @ 10:04
Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

multi-blog