« Celebramos 10 anos de Organizaçom EstudantilDia 17-M. Um dos grandes jantares. »

Imos quecendo motores...

23-09-2010

  00:16:00, por cshenriqueta   , 157 palavras  
Categorias: Gastronomia, Actividades

Imos quecendo motores...

... para a Greve Geral do 29!!

O Centro Social reaparece este novo curso político com a sua linha de actividades focadas na participaçom arredor do nosso espaço físico na sede de Quiroga Palácios.

Fazemo-lo ao nosso particular jeito: dando-vos de comer!, se é que nom vos animades a participar também nos preparativos...

A partir das 21,30 horas do dia prévio à jornada de luita e reivindicaçom da nossa classe, companheiros e companheiras juntaremo-nos à mesa para dar o calor que um dia assim vai requerir-nos. Para deixar as maos livres à agitaçom, descansaremos do trabalho após as horas de cozinha necessárias para habilitar o local e colocar as raçons na mesa.

Arroz com coelho, faves estufadas com talharins e torta para escolher: de chocolate ou de pêssego e nata.

Esperemos que a jornada do 29 seja frutífera para os nossos interesses de classe, e a digestom seja ao calor da luita operária.

Bem-vindos mais um ano político ao Centro Social!

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

blog engine