« Paco emigra, e nós despedimo-lo com umha ceia. Vem desejar-lhe boa viagem!Reintegracionismo homenageia Guerra da Cal »

Cozinhamos para a Festa do 17 da Gentalha do Pichel

16-05-2011

  16:38:10, por cshenriqueta   , 175 palavras  
Categorias: Gastronomia, Actividades

Cozinhamos para a Festa do 17 da Gentalha do Pichel

A nossa habitual equipa de trabalho gastronómico e de serviço, integrada por militantes independentistas filiad@s ao nosso Centro Social, ocupárom-se de facilitar a cozinha e o empratado da ementa que a Gentalha do Pichel solicitou para o jantar da jornada lúdica a reivindicativa.

O 17 de Maio transladou-se este ano até 14 para aproveitar o sábado e ocupar a Praça 8 de Março de Compostela, onde o movimento de base normalizador e reintegracionista galego estivo chamado polo Centro Social A Gentalha do Pichel.

Aos atos, em que participamos diversas pessoas do nosso CS todos os anos dum jeito mais passivo, contribuimos nesta ocasiom ativamente, utilizando as nossas instalaçons em Quiroga Palácios e as nossas habilidades sob a coordenaçom de Paco para oferecer aos amigos e às amigas da Gentalha do Pichel o nosso graozinho de areia.

Alegramo-nos deste tipo de colaboraçons, que dam conta dum natural clima de fraternidade entre as pessoas da cidade e comarca que trabalhamos diariamente por um mesmo fim: a nossa língua, a nossa naçom.

Obrigad@s por confiardes-nos a tarefa!
Parabéns pola Festa do 17!

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software