Companheir@s:
A PALESTRA DE HOJE DE XURXO MARIÑO FICA ADIADA PARA O 20 DE MARÇO À MESMA HORA. A causa é a convocatória por parte da AGARB da concentraçom solidária diante do consulado da República Bolivariana de Venezuela em Vigo pola morte do comandante Hugo Chávez,o centro social fechará as suas portas para assistir a concentraçom. Reproduzimos polo seu interesse o comunicado da AGARB.
Chávez Vive!
Solidarizamo-nos e fazemos nossa a imensa dor do povo irmao venezuelano nesta difícil situaçom.
AGARB acompanha o bravo povo bolivariano nestes duros momentos de perda física do líder e comandante em chefe da Revoluçom Bolivariana.
A imensa e imortal figura de Hugo Rafael Chávez Frias representa o genuíno projeto soberanista, integrador e anti-imperialista de Simón Bolívar, adaptado ao século XXI. Ninguém melhor que ele foi capaz de movimentar a enorme energia de um povo para construir umha Pátria livre, soberana com justiça social.
A Galiza internacionalista, quer homenagear o Hugo Chávez, mostrar a sua admiraçom e reconhecimento pola sua contribuiçom a fazer da Venezuela um exemplo para a luita libertadora e emancipadora dos povos do mundo.
A Revoluçom Bolivariana é um processo histórico que deve continuar. Prosseguir e aprofundar na Revoluçom Bolivariana e Socialista é a melhor homenagem que se pode fazer a Hugo Chávez Frias.
Sabemos que a espada libertadora de Bolívar que Hugo Chávez levantou com orgulho e firmeza segue em alto e viva na imensa maioria do povo venezuelano.
AGARB transmite ao povo venezuelano, ao Governo da República Bolivariana, a Nicolás Maduro, ao PSUV, ao conjunto das organizaçons políticas e sociais integradas no Grande Polo Patriótico, ao movimento popular, à Força Armada Nacional Bolivariana, os nossos mais sentidos pêsames por esta perda.
Tal e como afirmou Alí Primera, ?os que morrem pola vida, nom podem chamar-se mortos?. Chávez está vivo em toda a humanidade que se estremece frente as injustiças e luita por um mundo melhor.
Desde a Galiza rebelde e combativa manifestamos o nosso apoio incondicional ao Governo bolivariano em todas aquelas medidas que se adotem para defender a Revoluçom Bolivariana, as suas conquistas sociais, a independência e soberania nacional, frente a qualquer tentativa desestabilizadora da direita ?esquálida? vendida ao imperialismo ianque.
Honor e glória ao Comandante Hugo Chávez!
Por Chávez nem um minuto de silêncio, toda umha vida de combate!
Viveremos e venceremos!
Pátria Socialista ou morte!
Até a vitória sempre!
Galiza, 6 de março de 2013