Categoria: Objetivos

Quem somos?

A Fundaçom Meendinho tem o n.º de registo de fundações galegas 1999/16. Está classificada por Ordem de 27-07-1999, e declarada de interesse galego por Ordem de 18-08-1999.

A Fundaçom foi a criação dum entusiasta escol de galegos e galegas, que tomarom a iniciativa de a criarem como um instrumento muito útil ao serviço do processo reintegrador, que na Galiza muito cumpre, para caminharmos polos vieiros que pertencem, os próprios por história e natureza.

O seu primeiro órgão de governo estava presidido polo professor Bernardo Penabade Rei, era Vice-Presidente José Manuel Aldea Moscoso, secretária Manuela Ribeira Cascudo e Tesoureira Rosa Maria Verdugo Matés. Ao longo destes anos a Fundaçom Meendinho esteve por trás ou apoiando entusiasticamente iniciativas comunicacionais como o jornal Novas da Galiza, e na constituição da empresa de criação e distribuição musical, Ouvirmos.

No ano 2009, a Fundaçom realizou os processos para a sua adaptação estatutária à Lei de Fundações da Galiza, e também à Lei estatal do Mecenato para obter os benefícios fiscais correspondentes.

A fundaçom Meendinho, somos a primeira entidade deste tipo da Galiza que está configurada com um padroado galaico-lusitano. Os cargos do padroado, o seu órgão de governo, actualmente estão ocupados polas seguintes pessoas:
Alexandre Banhos Campo, presidente,
Isaac Alonso Estraviz, vice-presidente,
Manuela Ribeiro Cascudo,
secretária,
Ana Maria Cabanas Gomes, tesoureira,
e os seguintes vogais:
professora Margarida Martins Vilanova,
professor José Paz Rodrigues,
padre António Lourenço Fontes,
doutor Carlos Reis
professor Luiz Gonzaga Martins,
O dinamizador cultural bruxelense da livraria Orfeu e funcionario da Comissão Europeia
Joaquim Pinto da Silva

Escrito em 05-01-2010, na categoria: Objetivos

ATIVIDADES

CAMPANHAS

PRÉMIO FUNDAÇOM MEENDINHO

LIGAÇÕES

Busca

Feeds XML

blog engine