O FACHO: O galeguismo na encruzilhada do século XXI por Rafael Cuinha

O FACHO: O galeguismo na encruzilhada do século XXI por Rafael Cuinha

02-06-2010

Findando as actividades organizadas polo O Facho para a tempada 2009/10, o dia 1 do mês que corre, o empresário Rafael Cuiña intervéu dentro do ciclo Economia, História e C.C. Sociais o dia 1 Junho com umha charla intitulada “O galeguismo na encruzilhada do século XXI”.

Com umha sala ateigada de interessado público o palestrista demandou a definiçom de Galiza como Naçom num novo Estatuto reformado e 
umha discriminaçom positiva para a Língua galega defendendo o necessário equilíbrio de galego e castelá no sistema educativo através 
de umha discriminaçom positiva para o idioma que parte em inferioridade. Esse nom é outro que o galego.
Assim mesmo fizo umha critica contundente aos defensores da recuperaçom do centralismo madrilenho, que tenta nos retroar a situaçons que dariam fim ao Estado das Autonomias. Também demandou a conveniência de rebaixar do 5% ao 3% a percentagem necessária de votos para ter presença institucional, posto que a actual situaçom é um grande atranco para que se podam expressar a realidade política e social do País.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem feedback para esse post ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))

An unexpected error has occurred!

If this error persists, please report it to the administrator.

Voltar para a página inicial.

Informaçons adicionais sobre este erro:

MySQL error!

Table './bloguespgl/evo_plugin_captcha_img_21_data' is marked as crashed and should be repaired(Errno=145)

Your query:

SELECT COUNT(*) 
FROM evo_plugin_captcha_img_21_data
WHERE cpt_public = "b2115b07c1f3bafea20dbd9401418b91"