Categoria: Resenhas

O FACHO: “O Direito a Decidir” por Rafael Cuinha

26-02-2015

Dentro do ciclo de conferência Economia, História e C.C. Sociais, o passado dia 24 de Fevereiro, terça (martes), o politico e empresário Rafael Cuinha Aparicio dissertou sobre: “O Direito a Decidir”.

Na sua exposiçom Rafael Cuinha asseverou que o Direito a Decidir é consubstancial a existência mesma da democracia. Assim mesmo desvendou que a sua postura seria a construçom de um Estado federal e plurinacional

Ao findar a sua exposiçom mantivo com os assistentes um mui interessante debate.

O Facho: "O Direito a Decidir”por Iolanda Dias Peres

11-02-2015

A jurista e vice-portadora de AGE no Parlamento Galego, Iolanda Dias, interveu no passado dia 10 de Fevereiro dentro do ciclo: “Economia, História, e Realidade Social” organizado polo nossa Agrupaçom. Iolanda Dias expujo a sua análise sobre o “Direito a Decidir” cara a construçom de um processo emancipador da Galiza, sublinhando a importância da hegemonia neste andamento das classes trabalhadoras galegas para acadar a nossa emancipaçom como Naçom e Povo. O acto celebrou-se em Portas Ártabras na Cidade Velha .
Como sempre ao findar a descriçom o conferenciante mantivo um interessante colóquio com o público assistente.

O FACHO: “As origens do caminho de Santiago” por Cristobal Ramires Gomes

04-02-2015

O passado dia 3 de Fevereiro, terça (martes), o jornalista Cristóbal Ramires Gomes, falou dentro do ciclo, Língua, Literatura e Naçom. Na sua exposiçom sobre: “As origens do caminho de Santiago”, mostrou o devir histórico com os seus altos e baixos dessa rota ideológico-económica conhecida como o Caminho de Santiago.
Ao findar a sua exposiçom o conferenciante mantivo um colóquio com os assistentes.

O FACHO: Repensando a transiçom democrática na Galiza por Emilio Grandio Seoane

22-01-2015

O passado dia 20 de Janeiro, terça, o investigador e professor de História Contemporânea e da América do Norte da USC, Emílio Grandio Seoane, falou dentro do ciclo “Economia, História e Realidade Social”, com a sua exposiçom intitulada 'Repensando a transiçom democrática na Galiza'.

Emílio Grandio Seoane expujo como o processo chamado da Transiçom, nom só foi tutelado polos EE.UU., senom guiado polos estamentos políticos do franquismo. Assim deu a conhecer que o “tapado” para fazer o assentamento do novo Regime, nom era outro que Felipe González,indicando que a relaçom do Estado para a possibilidade de ceder passaportes para os membros do interior que se desprazavam a Suresnes podia ser efectiva.

Como sempre ao findar a descriçom o conferenciante mantivo um mui interessante colóquio com o público assistente.

O FACHO: O Direito a Decidir por Francisco Jorquera

15-01-2015

O passado dia 13 de Janeiro, terça (martes), o deputado por B.N.G no Parlamento de Galiza, Francisco Jorquera Caselas, intervéu dentro do Ciclo: Economia, História e Realidade Social com a exposiçom: "O Direito a Decidir”.

Jorquera Caselas expujo na sua rica palestra e mostrou com agudas reflexons o Direito a Decidir é necessidade fulcral para o povo galego para acadar o desenvolvimento das nossas capacidades produtivas e para umha melhor vida para os homens e mulheres que vivemos na Galiza. Renunciar e nom exercer este direito significa o nosso suicídio colectivo como Povo e Naçom.

Como sempre ao findar a descriçom o conferenciante mantivo um mui interessante colóquio com o público assistente.

O FACHO: “O momento presente da pesca na Galiza” por Carmen Garcia Negro

27-11-2014

Com grande sucesso, o passado dia 25 de Novembro, a Doutora e Professora, Maria do Carmo Garcia-Negro falou dentro do Ciclo: Economia, História, e Ciências Sociais, com a sua exposiçom intitulada: “O momento presente da pesca na Galiza”.

A sua dilatada experiência e trajectória investigadora fai da professora, Maria do Carmo Garcia-Negro umha das especialistas que melhor conhece o eido da economia da pesca na Galiza. Na sua interessante palestra, a investigadora Carmo Garcia Negro mostrou como os diversos desenvolvimentos das empresas galegas adicadas a captura, produçom, e comercializaçom do pescado ( peixe, vivalvos, etc...) estám presentes no mercado do “peixe” mundial com múltiples e diversas politicas produtivas e económicas

Ao findar a sua exposiçom mantivo um curto mas muito interessante colóquio com os cidadás assistentes.

O FACHO: Maria do Carmo García-Negro - “O momento presente da pesca na Galiza”.

23-11-2014

Agrupaçom Cultural O Facho
Federico Tapia 12-1º
15005 Crunha


A Agrupaçom Cultural “O Facho” d’A Corunha convida-o assistir aos seus ciclos de palestras publicas e abertas do período 2014-15.


Palestra:

O dia 25 de Novembro, a Doutora e Professora, Maria do Carmo García-Negro falará dentro do Ciclo: Economia, História, e Ciências Sociais, com a sua exposiçom intitulada: “O momento presente da pesca na Galiza”.

Carmo Garcia Negro é doutora em Ciências Económicas e Empresariais e professora titular do departamento de Economia Aplicada da USC. Foi directora do Centro de Documentaçom Europeia (1990-1994). Directora do Grupo de Investigaçom de Economia Pesqueira e Recursos Naturais e Directora do Máster em Economia Pesqueira.
As linhas de investigaçom nas que trabalha som: Economia de Galiza, Economia Pesqueira, Estudos de género, Energia, recursos naturais e médios ambiente. É membro da ponência de pesca do projecto de investigaçom "Galiza 2000" dirigido polos investigadores Gómez e Díaz-Castroverde, Santiago de Compostela. Entre os seus trabalhos dirigidos podemos destacar: Censo das indústrias de primeira transformaçom pesqueira. Comercializaçom da pesca no mercado único; Tábuas Input-Output 1995 do sector pesqueiro galego-conserva; Informe da avaliaçom económica dos danos produzidos pola maré negra do "Aegen Sea" (1994-99); Tábua Input-Output pesca-conserva galega 1999 (2000-2001) e Tábuas Input-Output 2000 (em termos físicos) da energia em Galiza, Efeitos a médio e longo prazo sobre a economia pesqueira provocados polos vertidos de petróleo: o caso do Prestige (2003-2006) ·.


Dia: 25 de Novembro 2014 - Hora: 8 do serám
Local: Portas Artabras
Rua Sinagoga 22- Cidade Velha – Crunha

J. Alberte Corral Iglesias
Secretário d'O Facho

A Questom Celta na Galiza por Filipe-Seném Lopes Gomes

13-11-2014

O passado 11 de Novembro, terça, o arqueólogo e historiador, Filipe-Seném Lopes Gomes dissertou dentro do Ciclo, História, Economia e, Ciências Sociais, organizado pola nossa Agrupaçom. A sua exposiçom: “A Questom Celta na Galiza” que foi seguida com grande interesse pola cidadania assistente.

Filipe-Seném, encetou a sua exposiçom perguntando-se se Galiza podia ser considerada um país celta. A continuaçom mostrou com prolixos argumentos tanto arqueológicos como documentais, que tal asseveraçom é certa; ainda que também sublinhou que no País existem outras visons que nom participam deste critério.

Ao findar houvo umha muito interessante debate com o público presente.

O FACHO: “ A desgalizaçom da política galega. Aspectos” por Anjo Quintana

08-11-2014

Com grande sucesso, o passado dia 30 de Outubro o ex-vicepresidente da Junta de Galiza, Anjo Quintana falou dentro do ciclo, Economia, História e C.C. Sociais organizado pola nossa Associaçom, sobre “ A desgalizaçom da política galega. Aspectos” .A sua dilatada experiência como político e activista social.

No desenvolvimento da sua interessante palestra, Anjo Quintana como profundo conhecedor da realidade política galega, mostrou aos assistentes que ateigavam a sala, o perigo de que o povo galego, nestes tempos prévios as grandes mudanças políticas que estám a nascer dentro do Estado espanhol, seja um convidado de pedra por carência de organizaçons políticas que tenham como eixo do seu que-fazer a Galiza como especifidade política. E como esta ausência da nova conformaçom do Estado, levará a Galiza a umha maior servidume como povo e naçom.

A findar a sua exposiçom o conferenciante mantivo um muito interessante colóquio com o público assistente.

“Câmbios na Economia Galega nas últimas décadas, perspectivas” por Manuel Gonçáles Lopes

29-10-2014

O passado dia 28 de Outubro, o Professor de Economia na USC, Manuel Gonçalves Lopes ofereceu umha interessantíssima palestra dentro do Ciclo, A Economia Galega, Hoje. A sua exposiçom: “Câmbios na Economia Galega nas últimas décadas, perspectivas” foi seguida com grande interesse polos assistentes que ateigavam o salom de actos de Portas Artabras.

A exposiçom desenvolta polo conferencista mostrou como a economia produtiva galega acha-se bloqueada por decisons alheias ao sujeito colectivo que é o povo galego. E como elemento bascular do divorcio entre o desenvolvimento da economia do País e as políticas económicas levadas a cabo pola burocracia de Bruxelas e seguidas servilmente polo actual governo galego e o central em contra do bem-estar da povoaçom galega. Mostrou com diferentes gráficas o desastre a que nos abocárom as concepçons neo-liberais da economia com as suas conseqüências de desemprego e miserabilizaçom dos sectores populares da povoaçom.

Ao findar da conferencia, o professor Gonçalves Lopes mantivo um palpitante colóquio com publico.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 14 >>

Agrupaçom Cultural O Facho

Agrupaçom Cultural O Facho existe desde o ano 1963 . Nasce da vontade conjunta de umha vintena de estudantes, trabalhadores e profissionais liberais d’A Corunha.
+ info

Agrupaçom Cultural O Facho
Rua: Federico Tapia 12-1º
15005 A Corunha
o_facho_a_cultural@yahoo.com.br

Ligações

Busca

Ferramentas do usuário

Feeds XML

powered by b2evolution free blog software