Categoria: Resenhas

O FACHO: "Rosália de Castro, a perspectiva galega do mundo" por Francisco Rodrigues Sanches

02-04-2014

O passado dia dia 1 de Abril, terça, o Doutor em Filologia Românica e Catedrático de Literatura espanhola Francisco Rodrigues Sanches, compartilhou com os cidadás assistentes ao ciclo “Língua, Literatura, e Naçom”, os seus estudos e investigaçons sobre a vida e obra da nossa grande poeta, Rosália de Castro, a perspectiva galega do mundo.

O professor Francisco Rodrigues expujo a sua mui interessante palestra ilustrando-a com significativos poemas da figura estudada. As reflexons expostas polo conferencista leva-nos a afirmar que muitas das eivas e pechas sob os que estavam escravizadas as classes populares galegas seguem hoje tam rejas como há dous séculos: despotismo, emigraçom, miséria, etc.. o que nos leva a pensar se de facto nom existe umha política desenhada para Nós desaparecermos como povo e naçom.

Como sempre ao findar a sua exposiçom o conferenciante mantivo um colóquio com o público assistente.

O FACHO: A literátura erótica galega por Júlio Pardo de Neira

19-03-2014

O passado dia 18 de Março, o Prof. Doutor da UDC, Júlio Pardo de Neira, falou dentro do ciclo, Língua, Literatura e Naçom. A sua palestra tivo como temática: “A literatura erótica galega”.

Pardo de Neira, numha exposiçom comparativa com outras literaturas puxo de manifesto a carência , agás do período medieval, de umha literatura erótica ou pornográfica galega. Expressou de um jeito bem eloqüente como no actual imaginário literário galego, o sexo é evocado maioritariamente em imagens nom explícitas.
Ao rematar a sua explicaçom mantivo um interessante debate com a cidadania assistente.

O FACHO: A Paróquia Galega, Possibilidades de Auto-Governo por Joám Evans Pim

12-03-2014

O passado dia 11 de Março o pesquisador e académico, Joám Evans Pim, intervéu dentro do Ciclo: Economia, História e Ciências Sociais organizado polo O Facho. A sua interessante exposiçom versou sobre: "A Paróquia Galega, Possibilidades de Auto-Governo
Joám Evans expujo a necessidade de recuperar a democracia direta nas paroquias nos eidos que lhe atingem, assim como mostrou que até a existência do Estado moderno os Coutos eram territórios de quase plena soberania. Refazer esta democracia hoje, obriga-nos a procurar novas fórmulas políticas e jurídicas para acada o autogoverno assemblear e comunitário, nom só nas paróquias ou freguesias galegas senom a sua reformulaçom para a sua operatividade nos distintos bairros das cidades.
A sua dissertaçom aberta e de grande interesse foi seguida polo público assistente à conferencia com os que mantivo um apaixonado debate ao findar a palestra.

O FACHO: A República Galega por Iolanda Dias Peres

25-02-2014

O passado dia 20 de dia 20 de Fevereiro, quinta (joves), a a vice-portadora de Alternativa Galega de Esquerdas no Parlamento Galego, e coordenaçom geral de E.U , Iolanda Dias Peres, dissertou sobre: "A República Galega”dentro do Ciclo: Economia, História e Realidade Social organizado pola nossa Agrupaçom.

Iolanda Dias expujo citando distintos estudos sobre o tema da conferencia sobre a necessidade dominante nestes momentos do económico-sócial sobre o nacional; sem que esta primacia poda negar o direito de autodeterminaçom dos povos.

Ao findar a conferencia, a palestrista mantivo um interessante debate.

O FACHO: Tópicos falazes da História de Espanha por Francisco Calo Lourido

07-02-2014

O passado dia 04 de Fevereiro, o Doutor e Catedrático de Geografia e Historia, Francisco Calo Lourido, intervéu dentro do ciclo, Língua, Literatura e Naçom. A sua exposiçom versou sobre: “Tópicos falazes da História de Espanha.”

Calo Lourido, deu a conhecer o interesse ideológico dos poderes que conformam o Estado espanhol em manter inumeráveis falácias sobre a existência de Espanha como identidade política desde o começo dos tempos. Demostrou com múltiplos dados que tal discurso mantido e sustido polos poderes políticos e ideológicos constitui umha das ferramentas de dominaçom sobre Nós, em tanto que povo e naçom.

Ao rematar a sua explicaçom mantivo um interessante debate com a cidadania assistente.

O FACHO: A Agrupaçom Cultural O Facho festejou o 50 aniversário da sua fundaçom

25-01-2014

O Agrupaçom Cultural O Facho celebrou ontem o seu primeiro meio século de vida com umha conferência no salom de actos do ONCE e com um ceia de confraternizaçom no hotel Riaçor. O Facho nasceu o 23 de Dezembro de 1963, com umha reuniom de sócios na cafetaría Linar, ao mês seguinte, os membros começaram a trabalhar nuns estatutos que seguem, ainda, em vigor.

O professor Ricardo Gurriarán foi o encarregado de dar a conferência sobre a história das diversas associaçons culturais, em particular O Facho, como ferramentas de resistência cultural contra a tirania clerical-fascista do franquismo.

O FACHO: A República Galega por M.XaimeBarreiroGil

22-01-2014

O passado dia 21 de Janeiro do 2014 às 8,00 do serám, o Doutor e Professor da U.S.C., M. Xaime Barreiro Gil, falou dentro do Ciclo, Economia, História e Realidade Social organizado pola nossa Agrupaçom. A sua conferencia tivo como eixo: A República Galega
Barreiro Gil dissertou como a Naçom galega nom tivo até agora umha classe social que exercitará e demandará os direitos como naçom. Nem os portadores de terra (os foristas) no Velho Régime agrário nem posteriormente a nacente burguesia nada ao abeiro da Revoluçom Industrial. Assim mesmo manifestou a carência de vias de comunicaçom entre as distintas cidades do Pais que facilitassem o desenvolvimento do mesmo.
Ao findar a conferencia, o palestrista mantivo um interessante debate.

O FACHO: "Todo para Madrid" por Óscar Paços Rodrigues-

13-01-2014

O passado dia 10 de Janeiro do 2014 às 8,00 do serám, sexta, o ensaísta e geólogo, Óscar Paços Rodrigues, participou dentro do ciclo, Economia, História, e Realidade Social com a sua palestra intitulada: “Todo para Madrid”. O acto desenvolveu-se em Portas Artabras, Rua Sinagoga 22- Cidade Velha.

Paços Rodrigues explicou com avondosos dados como a construçom de Madrid como centro de poder e comunicaçom só foi possível com a desertificaçom dos distintos países que conformam ao actual Estado espanhol. Converter a Madrid como “eixo e cabeça vertebradora” do Estado sempre foi e é a razom para fornecer o saqueio que levam a cabo os “Altos cortesaos” de ontem e de hoje. Prova evidente do afirmado é actual situaçom de rapina dos recursos económicos e da miserabilizaçom das classes trabalhadoras dos povos do Estado no seu conjunto.

Ao findar a conferencia, o palestrista mantivo um interessante debate.

O FACHO: A República Galega por Joám Antom Peres Lema

20-12-2013

O passado dia 17 de Dezembro, o advogado e Secretario do Grupo Local da Corunha e membro do Conselho Político Nacional de Compromisso por Galiza, Joám Antom Peres Lema, intervéu dentro do Ciclo, Economia, História e Realidade Social. A sua charla versou sobre: A República Galega.

Peres Lema desenvolveu a sua exposiçom dando a conhecer o posicionamento de Compromisso por Galiza diante do paradigma da Soberania Galega. A sua exposiçom acudiu um heterogéneo público que seguiu a palestra com grande interesse.
Ao findar a conferencia, o palestrista mantivo um interessante debate.

O FACHO: Identidade feminina, amor, violência sexual e feminicido na actualidade por Manuel Fernandes Branco

04-12-2013

O passado dia 03 de Dezembro, o psicanalista Manuel Fernandes Branco intervéu dentro do ciclo, Economia, História, e Realidade Social com a sua palestra intitulada: “Identidade feminina, amor, violência sexual e feminicido na actualidade”
Fernandes Branco mostrou de jeito mui didáctico como a identidade feminina que nom vem dada polos factores biológicos condiciona a realidade do amor, da violência sexual e do feminicido na generalidade das sociedades. Como si o masculino é a manda o feminino de por si é a diversidade, nom podendo se falar da mulher como umha totalidade única.
A exposiçom foi seguida de um interessante debate.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >>

Agrupaçom Cultural O Facho

Agrupaçom Cultural O Facho existe desde o ano 1963 . Nasce da vontade conjunta de umha vintena de estudantes, trabalhadores e profissionais liberais d’A Corunha.
+ info

Agrupaçom Cultural O Facho
Rua: Federico Tapia 12-1º
15005 A Corunha
o_facho_a_cultural@yahoo.com.br

Ligações

Busca

Ferramentas do usuário

Feeds XML

powered by b2evolution free blog software