16-06-2005

  20:34:25, por Lugris   , 213 palavras  
Categorias: Cousas por cá

Ainda temos memória

O meu bom amigo Eduardo Silva, berziano emigrado a Rianho por motivos laborais, envia-me informaçom sobre a celebraçom, coincidindo com a jornada de reflexom para as eleiçons na CAG, dum acto de homenagem antifascista na Galiza nom reconhecida como tal.

Este Sábado, dia 18 de Junho, terá lugar, a partir das 11'00h., em Sancedo, um acto de homenagem aos repressaliados pola ditadura fascista do General Franco. A homenagem consistirá na inauguraçom dum monumento à memória de todas as pessoas perseguidas polo fascismo espanhol, obra dum artista saharaui actualmente refugiado no Estado espanhol.
O promotor da homenagem é Javier García Nistal, que fora membro da guerrilha antifranquista no Berzo, a dirigida polo histórico Manuel Girom (Girom vive!).
Está prevista a asistência ao acto de antigos membros da guerrilha berziana, como Henrique Martínez, Quico.
No mesmo acto, apresentará-se o livro sobre a vida do próprio Javier García Nistal, intitulado "MEMORIAS DEL CENTENO Y LA TRINCHERA. Javier, un labrador berciano antifascista", escrito por Javier Fernández, também berziano.

De Ovnis e Isoglossas, fazemos um chamamento a acudir a esta homenagem, mesmo por ser umha boa forma de reflexom para aquelas pessoas que ao dia seguinte poderám emitir o seu voto como galegas e galegos.

Sem comentários ainda