30-08-2005

  16:55:13, por Lugris   , 380 palavras  
Categorias: Cousas por aí, Livros

As mulheres deviam vir com livros de instruçons

De nom ser porque estava exposto na livraria que nom é umha papelaria, nem um "tudo-a-euro", nem umha tenda de objectos de regalo, nem um quiosque..., mas umha livraria que realmente é umha livraria (e da que já tenho falado), e de nom ser pola editorial que o publica (Txalaparta), nunca teria comprado um livro que se titulara assim (e ainda por riba em espanhol: "Las mujeres deberían llevar libro de instrucciones").

E me teria perdido um muito bom livro do português Manuel Jorge Marmelo. Lamento nom ter podido conseguir um exemplar na língua original (Porto, 1999), mas nem tam sequer vem a referência de em que editorial é que foi publicado o terceiro libro desta escritor e jornalista de Porto nascido em 1971.

Um relato ameno e interesante, onde aproveita para radiografar a actual e "moderna" sociedde portuguesa, com umha vissom irónica, mesmo caústica, destes últimos anos de despegue português rumo à Europa: "Ahora que me tomo la molestia de pensar en el asunto, tal vez no sea tan inusitado el modo como Maria Rosa se amoldó al trato con la media y alta burguesía "tripeira", especie de club de los beneficiarios del primer y segundo cuadro comunitario de apoyo, usuarios del Fondo Social Europeo y caritativos gestores particulares de otras pequeñas fortunas provenientes de "federes", "pedeís", "pronortes" y otras siglas cuyo significado nacional se resume a la respectiva traducción en financiaciones a fondo perdido y la conseguiente conversión en BMWs, Mercedes, Rovers, Porsches y hasta Ferraris, por no hablar de los apartamentos en la Foz, de las fincas a la orilla del Duero, o en los montes alentejanos".

Se alguem tem a referência da ediçom portuguesa, que o procure, porque paga a pena. E se nom, que o procure em Txalaparta. É umha recomendaçom gratuíta de Ovnis e Isoglossas.

"Lo sé. Sé que me vais a decir que los hombres también deberían venir con libro de instrucciones, pero esta es una necesidad que yo dispenso perfectamente. A los hombres los entiendo yo bien. Sé cómo funcionan. Admito que las mujeres no puedan todas decir lo mismo, pero, aun así, creo que ellas saben más de nosotros que aquello que nosotros pensamos saber respecto a ellas".

3 comentários

Comentário de: sabela [Visitante]
sabela

Tenho-cho eu, caro. Diria-che de que editorial é mas acho que lho oferecim ao xávi. Já perguntarei.

01-09-2005 @ 04:03
Comentário de: xavi [Membro]  
xavi

Sabela, o que me ofereceche é outro, que deve de ser o seguinte que escreveu: “O amor é para os parvos". A editorial é Campo das Letras.

Acabo de procurar, e na página da editorial (http://www.campo-letras.pt) pode-se comprar directamente. Também tinha um blogue (http://marmelo.blogspot.com) mas polo que se vê deveu-no deixar.

01-09-2005 @ 18:22
Comentário de: igor [Membro]  
Lugris

Obrigado aos dous pola informaçom. Mirarei de comprar o livro do que falas, Xávi, que tambem tem um título bem sugestivo. O das “Mulheres deveriam vir…” (ainda que lido em espanhol), pareceu-me muito bom.
Mágoa de blog!

02-09-2005 @ 17:01