24-02-2006

  17:52:37, por Lugris   , 223 palavras  
Categorias: Cousas por cá

O Berzo na Semana de Galiza em Braga (Portugal)


Havia já dias que umha das mais activas activistas de Fala Ceive, a Sílvia, nos comentara aos membros de FC a proposta de participarmos na Semana da Galiza em Braga.
Agora, o PGL informa da realizaçom dessas Jornadas em Braga, e vejo com satisfacçom que o Berzo, por meio de Fala Ceive, vai estar lá presente, para falar da Galiza, da Galiza nom-reconhecida, da Galiza que fica ainda hoje em dia fora da Comunidade Autónoma Galega.

Podes baixar o interesante programa em PDF aqui (384 K)

Traio para cá um estracto da notícia que aparece no PGL, no que explica os motivos da realizaçom desta Semana da Galiza, quem organiza, quem participa, quem colabora, etc...

"Organizada pela ATTAC-Braga, associação cívica para a cidadania e para o desenvolvimento associativo, a Semana da Galiza, tem, segundo seus os organizadores, como principais objectivos, fomentar o desenvolvimento dos laços entre o norte de Portugal e a Galiza, divulgar a cultura galega nas terras minhotas, aproximar o movimento associativo, assim como, aumentar o conhecimento mútuo."

"A sociedade civil galega será representada nesta semana, através de músicos, escritores, professores, linguistas, etc. e de várias associações culturais galegas, como A Mesa pola normalización, a AGAL, a AAG-P, o MDL, a Burla Negra, Arredemo e Fala Ceive".

2 comentários

Comentário de: tangaranho [Visitante]
tangaranho

Também é de celebrar, vaia, que a visom que se vaia dar da Galiza nom seja monolítica, que seja fiel à sua pluralidade e complexidade.

Por certo, aproveito para que visitedes o blog www.spaces.msn.com/aldeiadeiris

24-02-2006 @ 19:23
Comentário de: nando [Visitante]
nando

Ola! Preciso falar contigo… mais non atopo o enderzo de correo electrónico no perfil. ¿podes escreberme a nandinho_gz@hotmail.com? GRAZAS!!

16-03-2006 @ 10:43