Sexta-feira, 11 de Agosto, a partir das 20?30h. na praça do Concelho, Ponferrada.
Um grupo de pessoas, conscientes da crítica e grave situaçom que estamos a viver na Comunidde Autónoma Galega e no Berzo pola grande quantidade de lumes, sem precedentes pola sua virulência e proliferaçom, que se estám a produzir este verao, decidimos recolher e somarmo-nos à iniciativa que em várias cidades galegas está já em marcha (onte, quarta-feira, houvo concentraçons em Vigo, Compostela, Corunha e outras cidades e aldeias), e convocamos umha concentraçom URGENTE de protesto contra os lumes, a suas causas e responsáveis e contra a ineptitude, falta de previssom e irresponsabilidade das diversas administraçons (estatais, autonómicas, provinciais, locais), que nom tomam cartas no asunto com a seriedade que deveriam. Somos conscientes de que umha emaranhada rede de intereses urbanísticos, madereiros, políticos e de todo tipo se encontram por tras da actual campanha de lumes, que nom pode ser caracterizada mais que de terrorismo socio-ambiental.
A passividade e falta de previssom institucional som responsáveis dumha grande parte desta crise ecológica que estamos a sofrer. Os sectores populares, a cidadania, as/os jovens, devemos sair à rua para reclamar JÁ mudanças claras e radicais na política ambiental, florestal e urbanística. A passividade durante os 12 messes do ano, e especialmente durante o inverno, que é quando se debe fazer a política de prevençom e limpeça e tratamento adequado dos montes, nom pode ficar sem crítica. HÁ RESPONSAVEIS E DEVEM ASOMIR AS SUAS RESPONSABILIDADES.
POR TODO ISTO, CHAMAMOS A PARTICIPAR, NA SEXTA-FEIRA DIA 11 DE AGOSTO, A PARTIR DAS 20?30H. NA PRAÇA DO CONCELHO DE PONFERRADA, EM UNHA CONCENTRAÇOM URGENTE DE PROTESTO BAIXO A LEGENDA?LUME NUNCA MAIS!?.
NOTA: Dado O carácter urgente com o que se convoca o acto, solicitamos a maior difussom possível a esta informaçom.
Muito obrigados/as por difundir esta convocatória.
A convocatória nos meios:
- No Diário do Berzo.
- No Diário de Leom.