21-08-2006

  23:57:32, por Lugris   , 238 palavras  
Categorias: Cousas por cá

Memória Dignidade e Luita

Esta Quinta-feira, 24 de Agosto, a partir das 20?00horas, na Casa da Cultura (Polígono das Hortas), em Ponferrada, projectará-se o documental ?Memória, Dignidade e Luita?, realizado polo colectivo La Plataforma , num acto organizado conjuntamente pola Assembleia Comarcal do Berzo de NÓS-Unidade Popular e a estrutura berziana de Corrente Vermelha.
O documental, é umha reflexom sobre a ?Transiçom democrática? ou a continuidade do franquismo por outras vias.

O documental realiza umha revisom desse processo que foi chamado ?Transiçom?, lembrando que o actual Rei e Chefe do Estado, o Bourbom Juan Carlos I, foi educado pola ditadura de Franco e nomeado polo ?Generalísimo?. Na sua apresentaçom, o colectivo responsável do documental explica como ?quando na televissom nos dam liçons de memória histórica, omitem que a transiçom nom foi mais que umha forma de afortalar o modelo económico capitalista (?) Figerom um franquismo sem Franco e o apresentarom como a chegada da democracia (?) A chegada da democracia é a história que escreverom os donos do dinheiro e os seus centinelas fascistas. Agora nós, os escravos em rebeldia, imos reescrever a história, romper a realidade imposta. Arrojar luz revolucionária sobre a escuridade franquista com a coerência dos que nem esquecem nem perdoam?.

A projecçom é gratuita, e aberta a todas as pessoas que queiram assistir. Posteriormente, celebrará-se um pequeno colóquio entre as pessoas asistentes.

Sem comentários ainda