16-09-2006

  12:09:28, por Lugris   , 596 palavras  
Categorias: Cousas por aí

Dia da Galiza Combatente


NÓS-UP homenageará as vítimas do holocausto galego no Dia da Galiza Combatente

A nossa organizaçom dedica neste ano o Dia da Galiza Combatente, que nesta ocasiom será no dia 7 de Outubro, às vítimas do que pode ser definido como verdadeiro holocausto galego, aplicado implacavelmente polos fascistas alçados em 1936 contra a legalidade republicana. O acto celebrara-se no Alto do Furriolo na Terra de Cela Nova.
Coincidindo com o ?Ano da Memória? que sectores mui diversos do movimento popular e algumhas instituiçons estám a comemorar, NÓS-UP quijo centrar a jornada em que comemoramos a capacidade de luita historicamente demonstrada polo nosso povo numha série de actos que reivindiquem essa memória.

E vamos fazê-lo ultrapassando a evocaçom nostálgica, sentimental e historicista, ligando a liquidaçom de milhares de galegos e galegas durante quatro décadas de ditadura militar com a continuaçom do franquismo reformado que representa o sistema monárquico imposto à morte do ditador.

A luita que custou a vida a tantos e tantas compatriotas mantém plena vigência e assim o afirmamos, sem complexos nem concessons, neste Dia da Galiza Combatente. Denunciaremos, sim, a política de extermínio físico e ideológico do melhor da Galiza que estava a ser construída pola classe trabalhadora e o movimento popular na década de 30. Mas também esta II Restauraçom Bourbónica ilegítima e que nega os nossos direitos nacionais, da classe trabalhadora e das mulheres.

Porque nós, como o melhor de aquele movimento popular ceifado polo fascismo, somos também anticapitalistas, laicistas e anticlericalistas; somos também pola soberania nacional plena, defendemos umha democracia verdadeira ao serviço da maioria, os direitos das mulheres e umha Galiza republicana.

Por todo o anterior, afirmamos: 1936-2006 A luita continua!

HOMENAGEM NACIONAL ÀS VÍTIMAS DO HOLOCAUSTO GALEGO

Sábado dia 7 de Outubro

Programa previsto:

· 13 horas: Concentraçom no alto do Furriolo, a poucos quilómetros de Cela Nova, onde fôrom fusiladas dúzias de presas e presos procedentes do campo de concentraçom do mosteiro de Sam Rosendo de Cela Nova.

· Intervençom de:

- Carlos Morais, membro da Direcçom Nacional de NÓS-Unidade Popular

- Diego Bernal, BRIGA (organizaçom juvenil da esquerda independentista)

- Conchita Nogueira, Comissom da Memória do 36 em Vigo

- Representante da Associaçom Cultural Arraianos

- Lois Pérez Leira , Comité Galego Bolivariano

· Oferta floral no monumento às vítimas do franquismo

· Recital poético com Igor Lugris, Cruz Martínez, Rosanegra e Ramiro Vidal Alvarinho

· Canto da Internacional e do Hino Nacional

· Posteriormente terá lugar um jantar de confraternidade num restaurante próximo.


Para facilitar a assistência, a nossa organizaçom disponibilizará autocarros que partirám de Ferrol, Corunha, Compostela, Ponte Vedra, Vigo e Ponte Areas.

Saídas:

FERROL-CORUNHA-COMPOSTELA- ALTO DO FURRIOLO
Ferrol às 9h da paragem das Pias
Corunha às 10h de Sam Pedro de Mezouço
Compostela às 11h da Estaçom de Autocarros

PONTE VEDRA ? VIGO ? PONTE AREAS ? ALTO DO FURRIOLO
Ponte Vedra às 10h diante do Concelho
Vigo às 11h na Praça dos cavalos (Praça de Espanha)
Ponte Areas às 11,30 h na Baiuca Vermelha

Por preços populares de 15 ? para estudantes e desempregad@s e 20 ? para trabalhadores/as em activo, inclui-se a viagem e o jantar com que concluirá a jornada.

As pessoas interessadas podem adquirir o bono na Fundaçom Artábria (Ferrol), CS Henriqueta Outeiro (Compotela), CS Revira (Ponte Vedra), LS Baiuca Vermelha (Ponte Areas) ou no Local dos argentinos no exterior (Doutor carracido nº 27, Vigo).

Sem comentários ainda