16-10-2006

  14:42:46, por Lugris   , 180 palavras  
Categorias: Estam tolos estes espanhois

Os livros de texto dos espanhois...

Um dos temas predilectos dos fachas espanhois (dos fachas ráncios, dos fachas progres, dos fachas que se pensam modernos, e de tantas outras sub-espécies que pululam polos territórios mediáticos espanhois), é o tema da educaçom e dos livros de textos. Sobre todo, os livros de texto nas naçons que ainda hoje sobrevivem sob a bota militar espanhola. Aproveitam qualquer momento, qualquer excusa, para insistir na sua teima anti-todo-o-que-nom-seja-Espanha (una grande y libre).

Deveriam preocupar-se menos de como a administraçom autonómica (por certo, administraçom tam espanhola como a administraçom "central") da Catalunha, Euskadi ou Galiza organiza a educaçom dentro das suas competências, e mais do que os seus escolares "aprendem" nos seus livros de texto. Como mostra, um botom.

Se isto nom sucedera em Fachadolid, mas em Barcelona, em Bilbo ou em Compostela, já teriamos montado por parte dos comentaristas, articulistas, jornalista, opinólogos e demais ralea, um bom folhom. Imaginai os titulares do Mundo! Imaginai as vozes na COPE! Imaginai os editoriais no Pais!

Definitivamente, estam tolos estes espanhois!

Sem comentários ainda