25-01-2007

  20:50:13, por Lugris   , 183 palavras  
Categorias: Cousas por aí

Lugris, apelidos e emigraçom

Navegando pola rede, chego até esta página, do Instituto Nacional (espanhol) de Estatística, na que podes escrever o teu apelido, ou qualquer outro, e mirar a sua distribuiçom geográfica polo estado, tendo em conta bem o lugar de nascimento ou o actual lugar de residência.
Provei com Lugris, e di-me que há 95 pessoas que o tenhem como primeiro apelido (distribuidos principalmente entre a Corunha (78) e Madrid! (13), e outras 135 que o tenhem como segundo apelido, distribuidos novamente entre Corunha (96), Ponte Vedra (8)e Madrid (11). No resto do estado, só haveria 4 pessoas que o levam como primeiro apelido (e eu e Xende somo duas delas :)), e 20 que o tenhem como segundo apelido.
Curioso!
Depois decidim seguir provando com outros apelidos galegos. E constatei o que já todos sabemos: que há galegos em todas as partes, mas que a emigraçom às grandes cidades também se deixa notar aqui, e depois das quatro "províncias" da Comunidade Autónoma, os lugares onde mais apelidos galegos existem som Madrid e Barcelona, e muitas vezes mesmo por diante dalgumha das "nossas" províncias.

Sem comentários ainda