02-04-2007

Link permanente 08:37:20, por i (gor) Email , 417 palavras   Português (GZ)
Categorias: Um cadáver na rede

O importante é estarmos vivos (Notícia da Expo Cadáver)

Finalmente, o Sábado 31 celebramos a Expo Cadáver.
Concha Roussia, Rosanegra, Cruz Martínez e Ramiro Vidal acompanharom-nos no recital-apresentaçom dos, por agora, 61 poemas, 61 cadáveres, que configuram a exposiçom.

Com música ambiente de Fanny e Alexander, Le Glamour Grotesque, Marful, Madredeus, Bajo Fondo Tango Club e Abe Rábade, e com a ausência, por problemas de última hora, de Xosé Constenla, às 20'30h. abrimos as portas da Galeria de Arte Dosmilvacas.arte de Ponferrada.

Continua:

Várias dúzias de pessoas assistiram à inaguraçom da Expo Cadáver, e ao recital de poesia, no que, ademais, várias das pessoas assistentes participarom lendo alguns do Cadáveres esquisitos que estavam pendurados nas paredes.

El Mundo-La Crónica de León, publicava onte, Domingo 1 de Abril, umha notícia (com foto)e umha breve sobre a inauguraçom. Também foi recolhida a celebraçom da exposiçom por Canal 4 TV, e por Bierzo TV. Nesta última, podedes ver umha pequena reportagem, onde se recolhem imagens da Exposiçom e umha pequena entrevista (bilíngüe) que me figerom, entrando na ligaçom de "Exposiciones".

Bica de Trives (espectacularmente deliziosa), vinho do Bierzo e licor café de Compostela acompanharom-nos durante todo o acto, e as palavras das e dos poetas presentes figerom que a tarde-noite decorrera suave entre palavras, versos e poemas.

As celebraçons posteriores, entre limonadas, cervejas, e outras bebidas de mais alta graduaçom, e com a companhia da música dos bares que percorrimos em peregrinaçom (Jazz Machine, Gatera, Escandalera e Gato Pardo), durarom até as cinco da manham para os mais resistentes.

Nos próximos dias irei subindo algumhas das fotos do acto. Resta é agradecer a todas as pessoas que tenhem participado na elaboraçom desde Cadáver, aos e às poetas que asistirom (e aos que nom puderom asistir também), e a todas as pessoas que participarom na inauguraçom. Por suposto, agradecer especialmente à Galeria e à galerista, Reme, por ter apoiado entusiasticamente a ideia desde um princípio, e às pessoas que me ajudarom a fazer realidade esta proposta (muito especialmente a Fede, o sudaca, porque sem ele nom teriamos aberto às portas às 20'30h.) E agradecer também à Tradutores sem Fronteiras, que figerom a versom inglesa do texto de apresentaçom.

Agora, a intençom é que a Expo Cadáver visite outras vilas, outras cidades, outras galerias e salas de exposiçons. Terei-vos informados/as.

Vemon-nos na rede!. Lemo-nos na literatura! Omnia sunt comuna.

3 comentários

Ola! realmente un blog moi interesante.Gústame. Visitareivos con asiduidad.
Saúdos

Robert
02-04-2007 @ 09:55
Comentário de: Alfredo Ferreiro [Visitante] Email · http://www.levantadordeminas.blogaliza.com
Parabéns por tamanho sucesso! É uma honra ter participado neste projecto. Ideias e factos deste teor é que contribuem para fazer cultura.
02-04-2007 @ 22:59
Comentário de: Alfredo Ferreiro [Visitante] Email · http://www.levantadordeminas.blogaliza.com
Breve nota do evento n'O levantador de minas. Abraço.
02-04-2007 @ 23:26

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.

Please enter the characters from the image above. (case insensitive)

Array
Março 2010
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Busca

Ferramentas do usuário

b2