20-04-2007

  01:06:02, por Lugris   , 352 palavras  
Categorias: Cousas por aí, Estam tolos estes espanhois, Stop hipocrisia!

Pola retirada dos símbolos franquistas e contra o julgamento de quem os retira

Chega-me polos correios electrónicos, um manifesto de solidariedade com as 4 pessoas que vam ser julgadas no próximo 26 de Abril, por terem pintado de cor de rosa a chamada "cruz dos caidos" do concelho de Neda, na comarca de Trasancos.
Mais abaixo podes ver, na integra, o manifesto. Quero fazer um apelo a todas as pessoas que lem este blog para que mostrem o seu apoio e solidariedade assinado o manifesto. Para isso, só tes que enviar um correio electrónico com os teus dados, nome, apelidos, número do Bilhete de Identidade, e profissom ou actividade que realizas, ou cargo da entidade à que pertences, a: antifascismogalegoarrobagmail.com (lembre de mudar a arroba polo símbolo correspondente).
Participa! Colabora! Encaminha o manifesto aos teus contactos.

Pola retirada dos símbolos franquistas e contra o julgamento de quem os retira

As pessoas e entidades abaixo assinadas queremos fazer pública a nossa repulsa ao julgamento, no próximo 26 de Abril, imposto a Maurício Castro Lopes, Carlos Garcia Seoane, Bruno Lopes Teixeiro e Daniel Lourenço Mirom, por terem pintado de cor de rosa a chamada "cruz dos caídos" do concelho de Neda. A acçom simbólica realizada polos quatro integrantes de NÓS-Unidade Popular inscreve-se numha campanha de denúncia contra a permanência de todo o tipo de símbolos da ditadura franquista em toda a Galiza.

Como tal, a sua acçom é digna de reconhecimento pola sua natureza democrática e antifascista, sendo especialmente rechaçável que seja um concelho governado polo PSOE e IU, que já em duas ocasions aprovou e incumpriu a retirada dos símbolos franquistas, o artífice da denúncia.

Por todo o dito, queremos solidarizar-nos e reclamar a livre absoluçom dos quatro companheiros, vizinhos da nossa comarca, e a imediata retirada desse e de todos os demais símbolos do franquismo que ainda subsistem nos edifícios e espaços públicos da Galiza.

Podes encaminhar o teu apoio ao correio-e: antifascismogalego@gmail.com

Primeir@s assinantes e impulsionadores/as da iniciativa

Eliseo Fernández Fernández, Historiador e membro da Comissom Ferrolterra a nossa Memória .

Xesus Anxo López Pintos, Secretário Comarcal da CIG em Trasancos.

Bernardo Maiz Vázquez, Historiador e membro da Comissom Ferrolterra a nossa Memória.

1 comentário

Comentário de: ocorral [Membro]  
Corral

Castigam aos livres e ensalçam a barbarié. O nacional catolicismo segue na seiva do novo Régimem.

Corral

30-04-2007 @ 10:52