Rematou o encontro-convivência-experiência de artistas em Lombilho, nas montanhas de Ponferrada, organizado e coordenado por Luis Gómez Domingo. Forom seis dias bem aproveitados, nos que as 13 pessoas que por aí andivemos pudemos trabalhar, apresentar as nossas propostas e intercambiar experiências com outros companheiros. As e os plásticos, Belen, Sónia, Mónica, Eduardo, Manolo, Julián e Jose, pintarom o que quigerom, e os nom-plásticos (Reme, Roberto, Federico e este que escreve), figemos o que pudemos...
Entre as ceias, as comidas e os cafés, pudemos charlar, conhecermo-nos, e explicar formas e métodos de trabalho, mas também formas e métodos de vida, sempre tam variada e diversa.
Na noite da sexta-feira, depois da ceia, realizamos um "happening" (que a saber bem o que significa essa palavra). Toda umha "experiência Lombilho": um círculo de treze pequenos lumes, um por cada umha das pessoas que participavamos no encontro (para além dos e das artistas citadas, Luis e Lupi), realizado por cada um/umha de nós, no que também se queimarom prantas aromáticas, e o que cada quem decidiu botar ao lume, e que serviu de abono para as sementes que previamente se tinham enterrado.
E depois, ainda houvo mais interacçom, com a queimada que figemos, e saboreamos, ao calor do lume que seguimos a alimentar, e da companhia e as cançons, sobre todo em boca de Lupi e Roberto, que amenizarom a noite. Pouco a pouco, foi-se marchando a gente, mas os últimos, ainda resistirom até bem entrada a madrugada.
E todo isto, e muitas outras cousas que aqui nom conto e que ficarám na memória de cada quem, no estudo de Luis, que abriu as suas portas para que livremente, puderamos ocupá-lo para trabalhar. Umha iniciativa como esta nom poderia sair adiante sem umha pessoa como ele. Desde aqui, o agradecimento mais sincero.
Nos próximos dias, promento subir algumhas das imagens desta "Experiência Lombilho". Aproveito para saudar a algumha das pessoas participantes, que prometerom visitar este blog.
Saúde e avante toda!
Querido IGOR:
Uno no sabe cuando ocurrirá…pero cuando ocurre no cabe la menor duda.
Personas encantadoras , que con encanto atrapan……y así me dejé llevar , en Lombillo , encantada por todos vosotros………Repetiré.
Bicos dende Tenerife
Mónica