Fim de semana com actividades várias é o próximo.
O Sábado 11, terá lugar no Bierzo umha jornada de homenagem à guerrilha anti-franquista e de recuperaçom da memória e construçom de alternativas baixo a legenda "Memória Dignidade e Luita", da que informaremos nos próximos dias.
Em Trasancos, os e as companheiras da Assembleia Comarcal de NÓS-UP comemorarám o Sábado 11 o XXXII Aniversário da queda em Combate do militante comunista José Ramom Reboiras Noia, Moncho Reboiras. Às 20.00h., no Ferrol, na Rua da Terra, onde caiu assassinado pola polícia espanhola, terá lugar umha oferenda floral e um acto político com as intervençons de Carlos Garcia Seoane, Responsável Comarcal de NÓS-UP em Trasancos, e um/ha militante do Grupo de Base de BRIGA.
A homenagem junta as memórias de Moncho Reboiras e do Che Guevara, sob a legenda "Moncho Reboiras - Che Guevara. Dous exemplos a seguir. A luita é o único caminho".
José Ramom Reboiras Noia (Imo, 1949- Ferrol 1975), foi um militante revolucionário galego pioneiro na organizaçom do sindicalismo nacionalista e dirigente da Frente Armada da UPG. Foi assassinado pola polícia espanhola em 12 de Agosto de 1975 na Rua da Terra.