01-02-2008

  17:03:12, por Lugris   , 356 palavras  
Categorias: Cousas por cá

Emigrados no Bierzo...

Mais um ano, volta o ciclo de Teatro "Lenguas a Escena", que organiza a Escola Oficial de Idiomas de Ponferrada, em colaboraçom com o Teatro Bergidum, de Ponferrada.
Neste ciclo, representam-se no Teatro obras nas diferentes línguas que podem ser cursadas na EOI, a um preço especial de só 3 euros a entrada. As representaçons som às 19.00h., agás a de língua galega, que tem lugar no horário habitual de representaçom, às 21.00h., dado que a direcçom do Teatro entende que é umha obra que pode ser vista sem nengum tipo de problemas, polo público habitual da sala. O que nom se entende é que se realmente acredita em que isso é assim, porque é que nom programa esse Teatro mais obras na nossa língua, também língua autóctone do Bierzo, ao longo do ano? Mas bom, isso é outro cantar, ou contar.
A questom é que, nesta ocassom, Teatro de Ningures chega com a sua obra "Emigrados".

A terça-feira 19 de Fevereiro, às 21.00h., poderemos ver em Ponferrada esta obra, na que as actrizes e os actores Casilda García, Sonia Rua, Mónica Camanho, Pepa Barreiro, Santiago Cortegoso, Fran Paredes e Salvador del Río, dam vida às reflexons de cinco autores/as sobre um fenómeno bem conhecido na Galiza do século XIX, na do século XX e também, por desgraza, na do século XXI: a emigraçom.
Sobre textos de Cándido Pazó, Xosé Manuel Pazos, Suso de Toro, Anxos Sumai e Sonia Torre, Etelvino Vázques, dirige esta obra-mosaico. A escenografia esta desenhada por Pablo Giráldez "Pastor" e o vestiario por Carlos Alonso. Anxo Graxa é autor da música e Etelvino Vázquez é também responsável da iluminaçom.
Nom temos mais que recomendar a todas as pessoas do Bierzo a que asistam, e/ou que transmitam esta informaçom a todos os seus contactos. Para além de pasarmos umha noite agradável, é umha boa oportunidade para demostrar a vitalidade do movimento em defesa da língua, da nossa língua, da língua do Bierzo, em Ponferrada.

Sem comentários ainda