16-09-2008

  17:44:01, por Lugris   , 205 palavras  
Categorias: Cousas por aí

Ajuda urgente para Cuba

Atençom! Lê e difunde esta informaçom. É urgente. É necessário. É de justiça.
Olha este vídeo de Cuba Informaçom.

="center">cubainformacion.tv

Os furacans Gustav e Ike causarom graves danos na ilha das Caraibas. O portal Cuba Informaçom publica um listado com os números de diferentes contas bancárias de diferentes países de todo o mundo nas que poder ingresar dinheiro para contribuir a paliar a grave situaçom criada.
O conjunto das organizaçons, entidades, movimentos e organismos internacionais de solidariedade com Cuba realizarom um chamamento para realizar umha campanha urgente de solidariedade material com o povo cubano, por meio do ingresso de fundos económicos que iram destinados às necessidades fundamentais e peremptórias da populaçom afectada.

O sistema preventivo e de organizaçom de Defesa Civil de Cuba é qualificado como modélico por numerosas organizaçons internacionais vinculadas à reduçom de desastres e polas Naçons Unidas. Mais de 2 millons e meio de pessoas forom evacuadas nesta ocassom.
A inusual cifra de 7 vítimas mortais da-nos a medida do poder devastador do furacám Ike, que destruiu boa parte da agricultura e a infraestrutura do país, e provocou o derrubamento, segum cálculos cubanos, de 320.000 vivendas.

Sem comentários ainda