Aqui, podedes ver, entre outra cousas interesantes, muitas histórias de mamás que explicam como é que chegarom a ser mamás-canguru.
A mim parece-me complicado explicar o como. Prefiro explicar o porquê.
Porquê é mais cómodo. Para o bebé. Para o seu irmao maior, que também pode aproveitar o fular. Para mim. Para a mae.
Porquê é mais saudável. Para o bebe. Para o seu irmao maior quando também vai assim. Para mim, quando o(s) levo. Para a mae quando o(s) leva.
Porquê é reconfortante, sentir tam perto de ti ao teu filho, ou ao pícaro ou pícara que levas contigo, sabendo que vai cómodo, tranqüilo, alegre. Muitas vezes, durmido.
Porquê é a forma mais simples de ir com o meu filho, com os meus filhos. Para dar um paseo, para fazer os recados, para estar com as amizades, para fazer as cousas da casa, para lavar o carro, para jogar com o maior,... A lista é interminável.
Porquê...
Com Xende, usamos, e muito, umha mochila dessas que che vendem nas tendas de cousas para bebés. E ainda umha outra dessas que che vendem nas tendas de cousas para fazer desporte. Mas dscobrir o fular é umha das melhores cousas que nos tem passado. E, junto com o fular, já venhem o resto das cousas: a bandoleira, o pouch, o mei tai,...
Se este post fijo nascer a curiosidade, se queres saber mais, e se queres respostas para as f.a.q. que te estarás fazendo, tes que saber que há respostas. Em espanhol, mas respostas.
Se tes filhos/as, como mínimo deverias prová-lo. Mas vai com olho, isto primeiro atrai, depois seduce e por último engancha.
Na foto, Aldám tem um mês. Eu, é a primeira vez que me punha o fular. Estamos no Parque do Temple, e Cris ensinou-nos a fazer algum dos nós para levar aos nossos filhos.
às vezes, o singelo está melhor pensado do que o sofisticado…
¡Qué linda foto!
Gracias por ayudar a fomentar el uso de portabebés. Desde la Red Canguro nos encanta ver bebés felices en brazos de sus papás :-)
Un saludo desde España
Tangaranho: efectivamente. Às vezes até com as melhores das intençons, complicamo-nos e fazemos difíceis as cousas fáceis. O fular, é mais simples, agradável e cómodo que as “mochilas das tendas de bebés". Só que essas mochilas, entre outras cousas, contam com muita mais publicidade, e quando procuramos umha alternativa ao “carrinho” caemos nelas.
Nohemí: obrigado a vos. Red Canguro, os seus vídeos, as suas explicaçons, som umha ajuda para muitas maes, e também para alguns pais.
Entenrecedora foto,entenrecedora escrita….¡Como te envexo!…Mágoa que eu no fora quen de ter a sabencia de facerme unha dese xeito…. Bicos para os catro.
ola, igor,
assi dá ghusto!
apunto-me ao canguru, que ai para março nace-nos o marsupial,
vai ser Estrela.
um beijinho para Aldam, Xende e Noe.
e para tu!
Sechu: parabens ghrandes, ghrandes!!!
Umha nova estrela para guiar o caminho!
Já sabedes onde estamos para o que precisedes.
Viredes polo Bierzo?
Bicos.
pois a ver se nom passa como quando salvaterra, que ao final nada, nem me puidem achegar,
estuo indo ao courel e de veras que gostaria achegar-me entrando por oéncia, santo tirso…, até aí.
a ver quando pode ser…
bikos, igor.
mira ti, que australiánidos os dous!
Ao Aldam véselle no sétimo ceo. Considerando que só haxa sete.
Bicas a esgalla