Hoje celebram-se as eleiçons presidenciais nos Estados Unidos de Norteamérica. A ver se por fim nos deixam de bombardear os meios de comunicaçom com toda essa propaganda ianqui que nos levam vendendo nos últimos messes.
Mas, eu, a pergunta que me fago é: "Quê diram, quê diremos, quando Obama bombardee um país, um estado soberano? Quando dé a orde, como Comandante em Chefe que é do exército do seu país, de atacar qualquer estado com qualquer pobre excusa?".
Por quê Obama vai dar essa orde? Desde o ano 81, com Ronald Reagan, todos os Presidentes dos EEUU tenhem bombardeado um, ou vários, países, além de ser responsáveis de toda umha política exterior expansionista, bélica, imperialista, e aliada com todo tipo de ditadores e regimes fascistas e opressores. Vai ser Obama a excepçom? Muito me temo que nom.
Todos os grandes meios de comunicaçom de massas dam a Barack Obama como ganhador. E os meios "progres", além disso, apoia-no. Tenhem-nos apresentado a Obama como um tipo "progressista", "moderno", "distinto", "cool",... A verdade é que ver a Obama como umha proposta progressista só é possível quando se compara umha pessoa situada entre o centro-direita e a direita com outra situada entre a estrema-direita e o fundamentalismo religioso irracional, como é o caso da proposta McCain.
Todas essas pessoas, todos esses meios, todos esses falabaratos que nas últimas semanas tenhem construido, ou colaborado na construçom, dessa imagem de Barack Obama como um futuro presidente diferente, quê é o que vam dizer quando este decida, com qualquer excusa peregrina, atacar a soberania dum país? Quê vam dizer quando continúe, como continuará, com a mesma política exterior, com a mesma ideia de que os Estados Unidos som a país que dirige, que deve dirigir o mundo? Quê dirám quando resulte evidente que tem que pagar as dívidas contraida na sua campanha com os empresários, bancários e multimilionários que sufragarom a sua campanha? Quê dirám, como mentirám, quando resulte evidente que Obama é o que é: um presidente mais dos Estados Unidos?
Ronald Reagan bombardeou Líbia, entre outras lindezas. George Bush, Irak. Bill Clinton Irak. E George W. Bush, o Afeganistam e também Irak. Barack Obama?
Ademais todos sabemos que Martin Luther King era un brando, e que o máis parecido á esquerda que tiveron por aló foron as Panteras Negras e os seus ilustres precedentes.