18-03-2009

Link permanente 10:39:30, por i (gor) Email , 44 palavras   Português (GZ)
Categorias: Estam tolos estes espanhois, Stop hipocrisia!, Eu também desenhar

Nom deixemos que as crianças se acheguem a eles!

Seria um grave erro, umha transgressom de qualquer preceito ou regra de lógica, umha maldade, umha crueldade, mesmo um pecado, permitir que as nossas crianças se acheguem à essa secta retrógrada, patriarcal, reaccionária, filofascista, e evidentemente capitalista, chamada igreja católica.

2 comentários

Comentário de: estibaliz... [Visitante] · http://www.estibalizes.wordpress.com
O peor é que en tempos de crise, as supersticións e as demagoxias [supersticións políticas baseadas no tremendismo] atopan o microclima perfecto

Cunha humanidade eternamente infeliz, a Igrexa sempre estará protexida

"Cultura da morte", din que vivimos. Iso sosteno unha multinacional cuxo logotipo visible é un moribundo nun instrumento de tortura e cuxas altas instancias están cheas de mártires que apelan a morrer por deus.

Naturalmente, logo da bochornosa retracción no tema-Galileo, a Igrexa négase a perder máis ferrados de poder. A esta leira [leria] chámana pomposamente a da Vida. Pfff, nese eido van ter argumentos demagóxicos para dar e tomar
18-03-2009 @ 20:06
Ni tampoco dejemos que cuatro señoritos con faldas se crean con derecho a decidir una vez más por las mujeres sin ponerse ni por un momento en nuestro lugar,evidentemente,como si ellos sufriesen alguna vez algo parecido,no dejemos que conviertan en delito un derecho a decidir que ha costado mucho conseguir.
18-03-2009 @ 21:02

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
Maio 2012
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Busca

Ferramentas do usuário

blog software