COMMENT: AUTHOR: Xurxo [Visitante] DATE: Fri, 30 Jun 2006 20:17:12 +0000 URL: http://www.agal-gz.org
Ola;
Enviovos este correo para convidarvos a participar na IIIª Edición do Sarabanduxa (Festival organizado polas organizacións xuvenís do Concello de Boiro, na provincia de Coruña) o 5 de agosto. No dito festival vaise facer un mercado, ao cal estades convidados a por un posto de material e información. Poñer o posto é gratuito como o resto de actividades e concertos do festival (tendes que traer mesa). Precisamos confirmación. Os grupos son: Lamatumba, El Columpio asesino, Tokio sex destruction, Nao, Haiku (ex-Meninhos das Rua) e Phantom Club. Para mais informacion enviademe un correio a chaye133@yahoo.es
Xurxo Paz. (Organización Sarabanduxa
Ola;
Enviovos este correo para convidarvos a participar na IIIª Edición do Sarabanduxa (Festival organizado polas organizacións xuvenís do Concello de Boiro, na provincia de Coruña) o 5 de agosto. No dito festival vaise facer un mercado, ao cal estades convidados a por un posto de material e información. Poñer o posto é gratuito como o resto de actividades e concertos do festival (tendes que traer mesa). Precisamos confirmación. Os grupos son: Lamatumba, El Columpio asesino, Tokio sex destruction, Nao, Haiku (ex-Meninhos das Rua) e Phantom Club. Para mais informacion enviademe un correio a chaye133@yahoo.es
Xurxo Paz. (Organización Sarabanduxa
Sim, claro os temas pode estar em qualquer das variantes do Galego.
Esperamos a tua maqueta!
actualiza!
----- COMMENT: AUTHOR: toneco [Visitante] DATE: Sun, 18 Jun 2006 18:11:31 +0000 URL:Boas, queria saber se um dos tres temas pra o concurso pode estar em galego-portugues do Brasil. Muitas, até alogo.
----- COMMENT: AUTHOR: Emigrada [Visitante] DATE: Sun, 21 May 2006 09:00:11 +0000 URL:Parabéns polo programa
----- COMMENT: AUTHOR: H [Visitante] DATE: Mon, 15 May 2006 21:51:38 +0000 URL:Webmaster: esta nom é maneira de fazer as cousas!
Agora tenho que ouvir quatro semanas porque nom sabes fazer bem o teu trabalho. Bah!
bah, webmaster de merda
----- COMMENT: AUTHOR: Eu [Visitante] DATE: Wed, 10 May 2006 18:23:03 +0000 URL:actualizaaaaaa!!
----- COMMENT: AUTHOR: Chorva [Visitante] DATE: Tue, 02 May 2006 15:13:30 +0000 URL:actualiza já chorvo!
----- COMMENT: AUTHOR: Um [Visitante] DATE: Wed, 26 Apr 2006 10:54:33 +0000 URL:IMPRESSIONANTE! QUE BOM!
----- COMMENT: AUTHOR: umha [Visitante] DATE: Sat, 15 Apr 2006 00:09:13 +0000 URL:bua chorvo vaia maromo el berni este
----- COMMENT: AUTHOR: Fito [Visitante] DATE: Fri, 14 Apr 2006 22:32:04 +0000 URL:yeah!
----- COMMENT: AUTHOR: Um [Visitante] DATE: Fri, 14 Apr 2006 21:57:05 +0000 URL:parabéns à Belarmina, mas fazia melhor parelha com o Maurício.
----- COMMENT: AUTHOR: H [Visitante] DATE: Thu, 13 Apr 2006 16:43:17 +0000 URL:engado um: grr
Saudaçons Íria!
----- COMMENT: AUTHOR: Helena [Visitante] DATE: Thu, 13 Apr 2006 16:42:03 +0000 URL:e as mulheres e as futurólogas nom existem?
----- COMMENT: AUTHOR: tacatun [Visitante] DATE: Tue, 11 Apr 2006 13:41:45 +0000 URL:Queria apuntar unha cousiña, non era un observatorio de “astroloxía” senón de Astronomia.
A Astroloxía estuda o movemento dos astros e a sua “relación” co destiño dos homes. Ou sexa son os futurólogos e demáis…
A Astronomia ocúpase das leis de movemetos dos astros e demáis, pero nunca con caralladas de futurismo.
Pareceme un apunte moi importante, posto que ate no diccionario saen como antónimos.
Saude.
----- COMMENT: AUTHOR: Helena [Visitante] DATE: Mon, 10 Apr 2006 21:07:49 +0000 URL:actualizade já!! Queremos ouvir mais Belarmina.
----- COMMENT: AUTHOR: H [Visitante] DATE: Fri, 07 Apr 2006 13:49:14 +0000 URL:Belarmina é a melhor!
Parabéns a todas e todos polo programa e polo blog.
muitos parabens polo blogue… pero que muito sparabéns!
un monstroso saúdo
andré
Pois si que me molaba que soase por aí, que xa toquei no Manchita, no propio Artabria, no Misternatural e en tres institutos, amais de no Non ten duda.
Se queredes podedes baixar o meu disco e as letras en http://arremecaghona.blogspot.com
Para vos pór en contacto comigho: arremecaghona@ciberirmandade.org
Nunca vos escuitei (aqui na Corunha nom vos colho), seguro que o programa é muito bom, mas o que vos ficou precioso é o desenho do blogue! :D
Saúdos e adiante
-----