Categorias: "NH" or ":: Agenda" or ":: Dar à Língua: uns minutos para melhorarmos o nosso galego" or ":: A notícia da Íria" or ":: Monográfico musical" or ":: A nossa rádio novela: Paixom de Ganhans" or "Galeria fotográfica"

23-05-2006

  12:58:54, por eneaga   , 54 palavras  
Categorias: NH, :: Agenda

Vermú no Ateneo Ferrolán

I SESIÓN VERMÚ OPAÍÍ !! coas actuaçons de o Marquês das Vinhas , Maite da Costa , Faltriqueira e Balakandra o sábado 27 de maio às 12 h. do meio dia no Ateneo Ferrolán ( rúa Madalena, Ferrol ) entrada de graça organiza: colectivo… more »

17-05-2006

  20:40:23, por eneaga   , 17 palavras  
Categorias: NH

Dia das Letras: Programa especial em Rádio Filispim

Já disponível o programa especial "Dia das Letras 2006" de Rádio Filispim. Podemos ouvi-lo premendo cá more »
  15:09:10, por eneaga   , 0 palavras  
Categorias: NH

Solidariedade com A Esmorga

16-05-2006

  00:48:37, por eneaga   , 27 palavras  
Categorias: NH, :: Agenda

Agenda

TERÇA-FEIRA 16 DE MAIO FESTIVAL LÍNGUAS VIVAS 2006 OBRINT PAS + NAO SALA CAPITOL [santiago DC] 20:30 - adiantada 12 ? / bilheteira 12 ? MUSEO DE ARTE CONTEMPORÁNEA UNIÓN FENOSA [Corunha] 21:00 - bilhete 6 ? more »

14-05-2006

  19:06:07, por eneaga   , 69 palavras  
Categorias: NH

Agradecementos a Projecto Global e a Falcatruada

Desde Ene-Agá queremos agradecer a Projecto Global e a Falcatruada o envio de material discográfico em galego que passara a formar parte da discoteca de Rádio Filispim. Também queremos dar as graças a Tiro Na Testa que nos fixo chegar o seu… more »

11-05-2006

  17:24:52, por eneaga   , 66 palavras  
Categorias: NH, :: A nossa rádio novela: Paixom de Ganhans

Paixom de Ganháns: Hoje visitou-nos Dracula

Cada semana o ingenio de Leandrinho Lamas nom deixa de surprender-nos, desta volta o mesminho Conde Dracula estivo nos nossos estudos falando da sua infáncia em Moeche, de especulaçom inmobiliaria, dos seus negócios com o Patriarca e o do seu suposto… more »
  17:18:43, por eneaga   , 33 palavras  
Categorias: NH

Entrevista a Luzia Rodrigues activista da Gentalha do Pichel

Ene-agá entrevistou a Luzia Rodrigues, activista cultural da associaçom compostelana A Gentalha do Pichel, que nos falou dos actos programados para celebrar o Dia das Letras, podes ouvir a entrevista premendo cá. more »
  17:00:12, por eneaga   , 41 palavras  
Categorias: NH, :: A notícia da Íria

Anjo Fole e Portal das Ciências notícias esta semana da companheira Íria

Já podes ouvir as duas notícas que nos apresentava hoje a nossa companheira Íria. Na primeira fala-nos do Anjo Fole. Na notícia de actualidade informa do novo Portal das Ciências que podes visitar premendo cá. :: Notícias anteriores [+] more »

04-05-2006

  20:30:52, por eneaga   , 32 palavras  
Categorias: NH

Entrevistamos a um membro do conselho de redacçom do Marea Negra

Ante a celebraçom do segundo aniversário do jornal de pensamento anarquista Marea Negra, Silvia Casal entrevista a Javi, membro do conselho de redacçom. Podes ouvir a entrevista premendo cá.. more »
  19:40:36, por eneaga   , 33 palavras  
Categorias: NH, :: Dar à Língua: uns minutos para melhorarmos o nosso galego

Dar à língua: Maurício Castro trata as notícias sobre a nossa língua dos últimos dias

A secçom de língua desta semana foi dedicada a comentar as notícias dos últimos dias sobre os direitos legais da nossa língua . Escuita ao Maurício Castro. :: Programas anteriores [+] more »
  19:34:05, por eneaga   , 40 palavras  
Categorias: NH, :: A nossa rádio novela: Paixom de Ganhans

Paixom de ganháns: Rodabalho e a Faneca visitam o estudo

Volta ao nosso estudo o poeta Rodabalho acompanhado esta vez de Faneca, o resultado da radiaçom de Chernobil e fruto do director da central nuclear e umha militante de greenpeace. premendo cá. :: Outros capítulos de Paixom de Ganhans [+] more »

30-04-2006

  03:11:14, por eneaga   , 401 palavras  
Categorias: NH

Tés um grupo? I Concurso-concerto do Festival da Terra e da Língua

BASES 1ª.- Poderám participar neste certame todo tipo de agrupaçons musicais, sempre e quando as suas cançons com letra sejam em língua galega e nom apresentem contidos sexistas ou homófobos. 2ª.- Os temas que se interpretem poderám ser… more »

27-04-2006

  21:25:33, por eneaga   , 21 palavras  
Categorias: NH, :: Dar à Língua: uns minutos para melhorarmos o nosso galego

Dar à língua: Tratamos o tema das "galegoescolas"

A secçom de língua desta semana foi dedicada a tratar o tema das "galegoescolas". Escuita premendo cá . :: Programas anteriores [+] more »
  21:18:41, por eneaga   , 33 palavras  
Categorias: NH

Joám Lopes é o entrevistado desta semana

Ene-agá entrevistou a Joám Lopes, trabalhador da administraçom pública e militante da CIG que nos falou do 1º de Maio, dia do internacionalismo proletário, podes ouvir a entrevista premendo cá. more »
  20:57:15, por eneaga   , 35 palavras  
Categorias: NH, :: A nossa rádio novela: Paixom de Ganhans

Paixom de Ganháns: Remiro novamente namorado

Hoje o cunhado do Patriarca, Remiro (com re de retobato) fala-nos da sua última historia de amor com o correspondente fracasso. Podes ouvir este novo episodio premendo cá. :: Outros capítulos de Paixom de Ganhans [+] more »

20-04-2006

  02:53:00, por eneaga   , 51 palavras  
Categorias: NH

Ene-Agá entrevista a Xurxo Souto

A nossa reporteira Silvia Casal entrevistou a Xurxo Souto, aproveitando a sua visita à Terra de Trasancos a passada quinta-feira de pascoa, pouco antes da sua actuaçom no III Conspirando por umha Rádio Livre. Já podes saber um pouco mais de este… more »
  02:48:43, por eneaga   , 65 palavras  
Categorias: NH, :: A nossa rádio novela: Paixom de Ganhans

Paixom de Ganhans: Já disponível o documento sonoro da boda da Belarmina

Toda a equipa de ene-aga acudiu ao enlace entre Belarmina e o seu maromo o Cristiam. Mas nom todo ia ser festa, assim que enviamos a um reportero a cubrir ao completo o dia da boda, já podes ouvir este fantástico documento sonoro premendo cá.… more »
  02:43:16, por eneaga   , 53 palavras  
Categorias: NH, :: Dar à Língua: uns minutos para melhorarmos o nosso galego

Dar à lingua: a necessidade de recuperarmos os usos do infinitivo pessoal

A secçom de língua desta semana foi dedicada a reflectir sobre a necessidade de utilizarmos o infinitivo pessoal, como elemento exclusivo do galego-português que está a ver-se relegado pola pressom do espanhol em nom poucos e poucas neofalantes.… more »

06-04-2006

  22:43:25, por eneaga   , 67 palavras  
Categorias: NH, :: A nossa rádio novela: Paixom de Ganhans

Paixom de Ganháns: Belarmina a rainha do metal casa com o seu maromo

Mais umha semana o génio de Leandrinho Lamas trae-nos ao nosso estudo filispiniano à filha heavi do Patriarca, a Belarmina. Já podes ouvir como vai celebrar a sua despedida de solteira montando umha macro-orgia-botelhom em Vila-Garcia. Como guinda… more »
  22:41:03, por eneaga   , 75 palavras  
Categorias: NH, :: Dar à Língua: uns minutos para melhorarmos o nosso galego

Conversa Bernardo Maiz Bar sobre a situaçom da língua entre a gente nova em Pontedeume

No programa desta semana, Sílvia Casal e Maurício Castro mantivérom umha interessante conversa com Bernardo Maiz Bar, sobre o estudo socilingüístico que Bernardo está a desenvolver entre a comunidade estudantil de Pontedeume. Um estudo que pom de… more »
  22:40:45, por eneaga   , 31 palavras  
Categorias: :: A notícia da Íria

Íria fala das mobilizaçons d@s gandeir@s

Hoje temos a Íria cabreada, e trae umha notícia de actualidade: as mobilizaçons d@s ganderi@s. :: Podes ouvir a notícia da Íria premendo cá [+] :: Notícias anteriores [+] more »

31-03-2006

  17:18:46, por eneaga   , 77 palavras  
Categorias: NH

Paixom de Ganháns: Visitou-nos o Remiro, o cunhado do Patriarca

No último episódio de Paixom de Ganháns passou polo nosso estudo o Remiro, com re de retobato, que é o cunhado do Patriarca. Remiro falou-nos de como está a sua situaçom actual após ter encontrado o amor da sua vida no nosso programa e como no… more »
  17:10:06, por eneaga   , 64 palavras  
Categorias: NH, :: A notícia da Íria

A notícia da Íria

A nossa companheira Íria, com um ano mais, falou-nos do astronomo galego e matemático Ramom Maria Alher que construiu o primeiro observatorio astronómico na Galiza, concretamente em Lalim. Na segunda notícia tratou o estudo feito público polo… more »
  02:29:19, por eneaga   , 85 palavras  
Categorias: NH, :: Dar à Língua: uns minutos para melhorarmos o nosso galego

A origem do conflito normativo

A secçom Dar à Língua tratou nesta quinta-feira da origem histórica do conflito normativo e das duas visons para a normalizaçom da nossa língua: a reintegracionista e a isolacionista. Partindo das primeiras gramáticas e estudos do século XIX,… more »
  02:18:05, por eneaga   , 78 palavras  
Categorias: NH

Já recebemos maquetas... e queremos mais

Na nossa primeira semana no ar virtual, recebemos as primeiras maquetas e comunicaçons de grupos que querem soar no nosso programa. Foi um bom começo, mas queremos mais. Mais música galega e em galego. Ene-agá só emite música do País e lusófona… more »

27-03-2006

  01:31:50, por eneaga   , 187 palavras  
Categorias: NH

Já estamos aqui!!

Levamos seis meses de emissom semanal pontual na Rádio Filispim, rádio livre e comunitária, em FM 93 para Trasancos e as comarcas vizinhas do Noroeste galego, desde que no mês de Outubro de 05 soltamos amarras e a nossa singradura começou. Somos o… more »
  01:31:15, por eneaga   , 57 palavras  
Categorias: NH

Queres que a tua música soe no programa Ene-agá?

Se tés um grupo e as vossas letras som na nossa língua, envia-nos as vossas maquetas e difundiremo-las no programa. Interessa-nos a música feita na Galiza e em galego, e também a de outros países lusófonos. Esperamos o teu envio ao endereço:… more »
  01:31:11, por eneaga   , 50 palavras  
Categorias: NH, :: Monográfico musical

Monográfico musical

No "monográfico musical? dedicamos uns minutos do nosso programa a autores e autoras musicais da Galiza ou de algum outro país lusófono, dando a conhecer a sua trajectória e escuitando o melhor da sua produçom discográfica. Sempre em galego. more »
  01:29:15, por eneaga   , 167 palavras  
Categorias: NH, :: Dar à Língua: uns minutos para melhorarmos o nosso galego

Dar à lingua: uns minutos para melhorarmos o nosso galego

Em ?Dar à lingua: uns minutos para melhorarmos o nosso galego?, o nosso companheiro Maurício Castro apresenta-nos cada semana sugestons para usarmos o nosso galego com mais qualidade e para dar a conhecer questons relacionadas com a actualidade,… more »
  01:28:28, por eneaga   , 77 palavras  
Categorias: NH, :: Agenda

Agenda

Na Agenda, informamos semana a semana dos actos culturais e musicais de actualidade previstos na comarca e noutros pontos da Galiza. CONCERTOS 18/08/06 FESTA DO MAR (Combarro) SKALARIAK 03/06/06 VEDRA ROCK (VEDRA) HABEAS CORPUS 27/05/06… more »
  01:26:32, por eneaga   , 105 palavras  
Categorias: NH, :: A notícia da Íria

A notícia da Íria

?A notícia da Íria" é a secçom da companheira Íria, que cada semana comenta e partilha com todos e todas nós algumha notícia, informaçom ou efeméride que chamou a sua atençom por algum motivo. more »
  01:20:10, por eneaga   , 257 palavras  
Categorias: NH, :: A nossa rádio novela: Paixom de Ganhans

Paixom de Ganháns

"Paixom de Ganháns" é a rádio-novela humorística do programa. Através de numerosas personagens do clam do Patriarca, achegamo-nos com humor à actualidade de Trasancos e da Galiza, graças ao génio do companheiro Leandrinho Lamas. Nesta secçom… more »

25-03-2006

  16:06:34, por eneaga   , 42 palavras  
Categorias: NH, Galeria fotográfica

Galeria Fotográfica

Quem som @s de NH? Sílvia Casal, a nossa voz Leandrinho Lamas, génio e figura Maurício Castro, encarregado da secçom "Dar à língua" Íria Rodrigues, a das notícias Bruno Lopes Teixeiro, o nosso técnico de som more »
  14:36:34, por eneaga   , 301 palavras  
Categorias: NH

Outras ligaçons

A seguir, apresentamos ligaçons de interesse relacionadas com o mundo das rádios livres e, em geral, da comunicaçom, a música e a cultura feita na Galiza e em galego, sempre com um compromisso social. Também alguns dos espaços físicos em que essa… more »
Rádio FilispiM

Estás no blog informativo de Ene-agá, o programa de rádio semanal Rádio Filispim, a rádio livre e comunitária da comarca de Trasancos. Um programa dedicado à cultura e à língua da Galiza, que se emite às quintas-feiras de 10 a 11 da noite. Aqui poderás ver e escuitar os conteúdos e outras informaçons que interessam sobre a actualidade cultural galega e trasanquesa.

Rádio FilispiM

Blogues Agenda O espaço de Maurício Castro A notícia da Íria Paixom de Ganhans Monografico Musical contacta Monografico Musical

:: NH [+]

:: Paixom de Ganháns [+]

Monografico Musical
Abril 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Busca

Arquivos

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software