ATAQUE FASCISTA CONTRA O NOSSO LOCAL SOCIAL!!

ATAQUE FASCISTA CONTRA O NOSSO LOCAL SOCIAL!!

09-06-12

Esta noite os fascistas tentárom incendiar o nosso centro social. Foi de madrugada, por volta das seis, quando rompérom a janela e deitárom líquido inflamável ao interior, prendendo-lhe lume. O incêndio foi sufocado graças aos vizinhos, que alertárom a tempo do perigo.

O ataque provocou a destruiçom da maior parte do material à venda no centro social, tanto nosso como de muitos coletivos sociais da cidade e do País. Por sorte nom se estendeu mui adentro, polo que os danos, sendo quantiosos, nom som tam graves como poderiam.

Do Centro Social A Revolta do Berbês acusamos à polícia espanhola de ser responsável, por obra ou por omissom, deste ataque fascista. O seu empenho em criminalizar-nos, incluindo-nos em qualquer operaçom policial anti-independentista embora nom exista nengum vínculo, registando o nosso local ante as cámaras de televisom e imprensa e roubando-nos umha e outra vez os arquivos, o material e o dinheiro, mas sem encontrar nunca nengum elemento que nos incrimine em nengumha atividade ilegal... tem como resultado, obviamente mui calculado polos chefes da polícia, de colocar-nos no ponto de mira de qualquer fascista do País, e fazer-nos portanto alvo das suas represálias. Pouco nos importa que os autores da agressom desta noite tenham ou nom placa da polícia ou da guarda civil, nós sabemos, e denunciamos, a responsabilidade destes corpos repressivos.

Também queremos avisar de que nom nos sentimos intimidados. Que o fascismo amosse as suas gadoupas é algo que nom nos surpreende: já sabíamos que o poder espanhol é fascista desde há muito tempo. Sermos conscientes disso, e de que somos os seus inimigos, e eles os nossos, nom nos faz claudicar das nossas convicçons e ideais, senom que reforça o nosso compromisso de luita e a nossa determinaçom para continuar com o trabalho social no bairro e na cidade.

O fascismo nom passará!

Nengumha agressom sem resposta!

Viva Galiza Ceive e Socialista!

Antes Mort@s Que Escrav@s!

Escrito ?s 14:48:10 nas castegorias: NOVAS
por csrevolta   , 317 palavras, 1464 views     Chuza!

3 comentários

Comentário de: markos [Visitante]
markos

A miña total solidariedade con todos as vítimas do fascismo. Resposta unitaria.

09-06-12 @ 16:52
Comentário de: Independentista [Visitante]
Independentista

E nom menos culpa tenhem os jornalistas que repetírom que nos centros sociais se faziam coletar para pôr explosivos e cousas polo estilo, contribuindo também a pôr os centros sociais no ponto de mira do fascismo.

10-06-12 @ 04:18
Comentário de: guillermo ramón somoza besada [Visitante]
guillermo ramón somoza besada

filloos da putaaa

11-06-12 @ 13:44