Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      multiblog

      gallescuelas

      gallescuelas
      galescola gallescuela

      Ontem chegou à minha caixa do correio o número 109 (Junho 2006) da "Revista Mensal de Informaçom para o Debate" Tempos Novos.

      Na sua página 81 este número traz, em escala de cinzento, a ilustraçom da minha autoria que ilustra este post e que foi originalmente realizada para a secçom, intitulada "Dias Soltos", que o escritor Bieito Iglesias tem em "Tempos".

      Neste mês, como cada dous, era a mim a quem correspondia "iluminar" a beneditina secçom (alternamo-nos o José Tomás Díaz Teijo e mais eu em tal encomenda) e decidim fazer a minha ilustraçom sobre um tema de candente actualidade ao que o Bieito Iglesias fazia referência em duas datas diferentes da sua pessoal bitácora:

      MAIO 15
      ENCAMADO
      Con tanta preocupación como hai -entre columnistas de Madrid e estilitas da Estrada- pola inminente ruptura de España en faragullas cativas, polas ikastolas que vai montar Quintana... (pág. 80).

      MAIO 17
      DELIRIO
      Maniféstome polas rúas compostelás entre os simpatizantes da Mesa pola Normalización (...) Existen polo visto empresarios, camareiros, funcionarios xudiciais, ensinantes e políticos -Núñez Feijoo desconfía dos xardís de infancia galeguizados- que detestan o idioma do país... (pág. 81).

      A ideia das gallescuelas ocorreu-se-me durante a conversa que na quarta-feira, 24 de Maio de 2006, mantivem no Suso (Rua do Vilar, 65. Compostela), onde senom, com os meus amigos Óscar, Sabela e Jose Ramom (à sazom vogal da VOGAL, Associação Viveiro e Observatório das GALescolas).

      Daí a dous dias, na sexta-feira, 26 de Maio, o meu amigo José Ramom deslocaria-se a Ourense para pronunciar no Café Cultural Auriense uma palestra sobre "o autêntico projecto" das Galescolas, palestra apresentada polo Vítor Manuel Lourenço Peres (Director do Conselho de Redacçom do PGL) e publicada por ele mesmo em Alter Galiza, o seu magnífico blogue.

      Escrito em 13-06-2006, na categoria: COLABORAÇÕES HABITUAIS:, Tempos Novos
      Chuza!

      2 comentários

      Comentário de: Vogal [Visitante]
      Vogal

      A piada das gallescuelas, ao melhor por evidente parece-me uma genialidade do meu caro amigo Suso…Isso é o da minhoca, e de se a gente nova pode botar em eurovisão….completam a santa trindade humorística…parabéns!

      13-06-2006 @ 17:29
      Comentário de: suso [Visitante]
      suso

      I Love You Too, Dear JR! :) [Ruborizado]

      13-06-2006 @ 17:56