1. Foto do Xurxo Lobato publicada em La Voz de Galicia na segunda-feira, 29 de Setembro de 2003, com o seguinte pé: ?Un cartel del Plan Galicia en Miño (A Coruña)?. 2. Ilustraçom publicada na pág. 89 do Nº 77 da revista Tempos Novos (Outubro de 2003): retoque fotográfico ?rasca? feito em Corel Draw. 3 e 4. Fotos de José Ramón Torres Rodríguez feitas em Valdovinho na sexta-feira, 15 de Setembro de 2006.
Com a publicaçom do post intitulado Monte Gaiás, sem complexos e após um mês de siléncio a passada segunda-feira, 2 de Outubro, Angueira de Suso retomava a sua actividade.
A diferença do do Agosto nom foi o do mês passado um siléncio voluntário senom obrigado polas circunstâncias do susodito, que tinha deixado pendente para Setembro a difícil matéria de topar casa em Compostela.
Enquanto durou a infatigável procura de umha vivenda digna e a preço razoável (missom quase-impossível na capital da Galiza, umha autêntica angueira), servidor foi acolhido nas suas moradas por boas e generosas amigas (como a Sabela e a Núria) e polos seus respectivos namorados (ambos os dous, curiosamente, chamados José Ramón).
Estando de okupa na casa da Núria e do José Ramón, contava-me o meu anfitriom um dia das cousas curiosas que, realizando o seu trabalho como documentalista do Plan Rosebud (projecto da Maria Ruido inserido no Proxecto Edición), tinha visto e fotografado ultimamente.
Quando o José Ramón me contou que em Valdovinho topara um painel do Plan Galicia que umha mao graffiteira e anónima reconvertera em suporte publicitário do Plan Ibarretxe pensei que morria de rir. Nom apenas porque a piada fosse boa senom porque, como diria o Andreu Buenafuente, A PIADA ERA MINHA!!!
Com efeito, como daquela lhe contei ao José Ramón na sua casa e aqui e agora vos conto a todas e todos vós, publicara-a eu na revista Tempos Novos, como ilustraçom dos Dias Soltos do escritor ourensano Bieito Iglesias, há exactamente três anos, em Outubro de 2003.
Poderia tratar-se dumha coincidência mas o meu sexto sentido do humor di-me que nom, que foi alguém a quem a minha piada em Tempos fijo idem a pessoa encarregada de fazê-la passar da ficçom à realidade, do papel ao painel.
Muitíssimo obrigado a esse/a amig@ desconhecid@ (ainda) por dar-me tamanha satisfacçom; à Sabela, ao José Ramom, à Núria e ao José Ramón pola sua hospitalidade e o meu especial agradecimento a este último por enviar-me as suas fotos e dar-me licença para publicá-las. Obrigadom.
pois eu sei quem o fijo tudo isso das pintadas….a KK neno! obrigadão pola piada e polo artigo, ri muito e descobri realmente cousas muito interessantes que nem sabia…a gente mira-se!
Conque a CA-CA, eh? Nom, se eu já me cheirava algho!
Comentários recentes