Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      blog soft

      ?Cristalería Suso? (Ponte Vedra)

      ?Cristalería Suso? (Ponte Vedra)

      Após muitas angueiras e muitos sofrimentos oferecemos hoje ao nosso distinto público as fotografias (feitas em três tempos e ao longo de quase quatro meses) do único susodito estabelecimento comercial de cuja existência temos notícia no Concelho de Ponte Vedra: a Cristalería Suso.

      Segundo o Dicionário da Língua Portuguesa da Porto Editora umha ?cristalaria? (Do fr. Cristallerie, ?fábrica de cristais?) pode ser duas cousas: umha ?oficina onde se fabricam ou gravam objectos de cristal? ou um ?estabelecimento onde se vendem cristais?.

      Neste sentido a Cristalería Suso é umha cristalaria de livro pois possui no término municipal pontevedrês umha ?oficina? (no número 24 do Lugar da Bouça, Freguesia de Mourente) e um ?estabelecimento? de exposiçom e venda (no número 7 da Rua de Santo Amaro, na zona urbana).

      Na manhã do 11 de Julho, Sam Benitinho, figem estas duas fotografias do local que a pontevedresa Cristalería Suso tem na Rua de Santo Amaro (Calle de San Mauro em castelhano antigo) e que, por ser feriado local na cidade do Leres, se encontrava fechado.

      cristalaria suso ponte vedra 1

      Um mês e umha semana mais tarde, na sexta-feira 18 de Agosto, indo de Bueu a Compostela, topei por acaso umha carrinha da Cristalería Suso arrumada diante do número 42 da marinense Rua Tiro Naval Janer. Naturalmente, parei o meu carro para fazer as preceptivas fotografias:

      cristalaria suso ponte vedra 2

      E, por fim, ontem domingo, 5 de Novembro (como já figera no sábado, 23 de Setembro, so que desta volta nom me esquecim de levar a máquina fotográfica, he, he), indo também de Bueu a Compostela, desviei-me do meu itinerário habitual e apanhei a estrada de Ourense para ir a Mourente fotografar a ?oficina? que a Cristaleria Suso tem no lugar na fregesia pontevedresa. Foi fácil topá-la, nom tivem mais que seguir os susoditos indicadores:

      cristalaria suso ponte vedra 3
      Escrito em 06-11-2006, na categoria: SUSODITOS EST. COMERCIAIS, Carpintarias e Cristalarias Suso
      Chuza!

      4 comentários

      Comentário de: o'lombar [Visitante]
      o'lombar

      Fantástica a montagem, o ritmo e sequência, do caminho à oficina, Suso.

      13-11-2006 @ 12:18
      Comentário de: o'sanma [Visitante]
      o'sanma

      Muitíssimo obrigado, Lombar! A verdade é que o caminho à ’susodita’ oficina estava indicado cumha claridade “cristalina” :-D

      14-11-2006 @ 09:42
      Prosciutto Mourente

      Ei a Cristalaria Suso! Isso ‘tá ao ladinho da casa de meus pais! Viva Mourente! Um abraço bem bem forte para toda a “parróquia” e para vós em particuar eh

      22-02-2007 @ 20:30
      Comentário de: suso [Visitante]  
      suso

      Pois entom no passado 5 de Novembro estivem ao ladinho mesmo da casa dos teus pais! Que viva Mourente e que viva também o Projecto Homónimo!!!:-)

      23-02-2007 @ 12:26