Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      powered by b2evolution

      A. Campo

      A. Campo

      O último número do Novas da Galiza ( NGZ Nº 48, de 15 de Novembro a 15 de Dezembro de 2006) traz na sua terceira página umha charge da nossa autoria.

      A nossa charge está relacionada com a interessantíssima reportagem que, intitulada Campo, de empresário a imperador passando polo Governo municipal e assinada por Raimundo Serantes, ocupa as páginas centrais (págs. 10-12) do Periódico Galego de Informaçom Crítica.

      Pola primeira vez, ao pé da minha ilustraçom as/os amigas/os do Novas colocaram a URL http://susosanmartin.agal-gz.org (junto com a conhecida http://angueiradesuso.agal-gz.org, a outra porta de acesso a este meu sítio web). Muito obrigado, caronas e carões!

      A expressom "¡menudo pájaro!", posta em boca da sua caricatura e referida ao A. Campo, é empregue por José María Martínez Bordiú Pocholo em pessoa contra o final do famoso vídeo extraído de Pocholo Ibiza'06, docu-soap protagonizado polo nietísimo em La Sexta.

      Escrito em 12-12-2006, na categoria: COLABORAÇÕES HABITUAIS:, Novas da Galiza, CARICATURA
      Chuza!

      5 comentários

      Comentário de: post scriptum [Visitante]  
      post scriptum

      muahahahaha, genial!

      Acho que cometes um erro (bastante habitual) sobre a genealogia de Pocholo. A que é net(íssim)a do ditador é sua prima, Carmen Martínez-Bordiú, a de ^¡Mira quién baila!

      13-12-2006 @ 12:36
      Comentário de: post scriptum [Visitante]  
      post scriptum

      por certo, te va molar: http://www.suso.gl/

      Um rapaz galego que registrou o seu nom com o domínio de Gronelândia.

      13-12-2006 @ 13:09
      Comentário de: suso [Visitante]  
      suso

      Muito obrigado, caro Post Scriptum, mas creio nom ter cometido erro nengum. Se reparares bem no post observarás que nietísimo está escrito assim, em itálica e em espanhol, porque, tal como sinala a wikipedia hispana no verbete correspondente (V. link), por essa alcunha é também conhecido o Pocholo apesar de nom ser neto do General(ísimo):

      “Es conocido entre otras cosas por sus vínculos familiares, aunque le llaman “nietísimo” es sólo sobrino del yerno de Francisco Franco, Cristóbal Martínez-Bordiú, el Marqués de Villaverde".

      13-12-2006 @ 13:34
      Comentário de: suso [Visitante]  
      suso

      Quanto ao meu tocaio “castelhanito", por um momento pensei que estavas a falar em mim porque eu, a falta de umha opçom “Galiza” (Green Corner), sempre me cadastro na “Greenland” (Terra Verde) ;-)

      13-12-2006 @ 13:35
      Comentário de: suso [Visitante]  
      suso

      P.S.: Talvez tenhas razom e devia ter explicado no texto do post que o nietísimo em realidade nom é neto do Generalísimo mas… é que nom queria enlear-me mais! Celebro que gostasses da minha charge! :-)

      14-12-2006 @ 11:40