Ante-ontem à tarde cheguei-me ao posto dos Correios (R. Orfãs, 17) para apanhar o envio do que na passada segunda-feira, na minha caixa do correio, encontrara aviso de chegada.
O pessoal de De Troula tivo a gentileza de voltar a enviar-me um exemplar do Nº 4 (que já enviaram no verao à minha antiga morada) e três exemplares do Nº 5 da Revista Mensal da Movida Galega.
Na sua página 6 este último número de De Troula traz a charge que ilustra este post e que com antecedência já publicara na Revista Satírica de Humor Platónico Xó! [Xó! Nº 23 (OUT-1998), pág. 7].
"Vam acabar, vam acabar,
o Supermartes e o Luar"
Assim cantávamos (parodiando Paco Ibáñez e Rafael Alberti) as/os que na noite de 27 de Junho de 2005 espontaneamente nos concentramos na Quintana dos Mortos para, após umha semana de tensa espera, ébrios de felicidade, celebrar a definitiva queda do Fragasauro.
Se bem o programa apresentado polo autodenominado Superpiñeiro acabou daí a pouco nom aconteceu o mesmo com o plácido Luar do incombustível Xosé Ramón Gayoso.
Da mao do mesmíssimo Vice-Presidente da Igualdade e do Bem-estar, o nacionalista Anxo Quintana (quem no último verao contratou o seu convizinho como animador das festas do programa Lazer para os nossos maiores) Xosé Manuel Piñeiro saiu do ostracismo no que caira a raiz da mudança galega e, segundo dim os rumorosos, poderia regressar à TVG.
Se assim for (deus o faga milhor!) as galeguinhas e os galeguinhos teríamos oportunidade de voltar a desfrutar de umha fraseologia, a do tequelexouman alaricano, mais castiza do que enxebre e, com certeza, digna dum estudo do Ramón Piñeiro.
NOTA: Juro que dumha vez lhe ouvim ao Superpiñeiro dizer "Así saia o sol por Antequera" na Televisom de Galiza. Sobra dizer que foi fazendo zapping ;-)
…por Antequera !?. Toda a gente sabe que o Sol saiu para fazer-lhe competência ao Expresso ;-)
Mais cornadas da a fame e quem foi a Sevilha perdeu a sua cadeira.
http://www.lacoctelera.com/yaestaellistoquetodolosabe/post/2006/10/25/-el-se-fue-sevilla-perdio-su-silla-
Assim saia o “Sol” POR Antequera PARA fazer concorrência ao “Expresso", daquela ;-)
E “trocando de terço” (mas continuando com os decalques superpinheiristas): O X. M. Piñeiro nom deixara durante umha temporada plantado o Supermartes da TVG para ir apresentá-lo ao Canal Sur?
“Quando o rio soa, água leva", como diria o Superpiñeiro: “TVG recupera a Piñeiro para un espazo vespertino de entrevistas” (La Voz de Galicia, 11-JAN-07) (Via Chuza!)
Comentários recentes