Trás-anteontem, segunda-feira, por volta das 17h00 (WET), recebim via sms o convite pessoal do Luís Álvarez Pousa, diretor de Tempos Novos, para assistir ao acto de apresentaçom da nova etapa da revista mensal de informaçom para o debate que apartir das 19h30 (CET) de ante-ontem, terça-feira, teria lugar na sede da Fundaçom Torrente Ballester.
Ao chegar a casa, por volta das 19h30 (WET), encontrei na minha caixa do correio o último número (Nº 115, de Dezembro de 2006) dumha renovada Tempos Novos que este mês traz, conjunta e inseparavelmente com a revista, o primeiro número dum novo suplemento, bibliófilo e trimestral, denominado ProTexta , suplemento coordenado pola mesma pessoa que, há já bastante tempo, me propugera entrar a fazer parte da ilustre nômina de colaboradoras e colaboradores da revista Tempos, o amigo Xabier Cid.
Na sua página 7 este último número traz a fotomontagem que, a todo correr, figem para ilustrar os Dias Soltos do Bieito Iglesias (págs. 6-7). A minha ilustraçom refere-se, concretamente, ao seguinte Dia bieito-eclesiástico:
Novembro 5
TUTEOO candidato de Ciutadans, mestura de Lerroux e Cicciolina (compareceu en coiros nos cartaces electorais), anuncia que vai falar castellano no Parlament. O seu lema (No importa donde naciste, me importas tú; no me importa tu lengua, me importas tú) semella plaxiado de Manu Chao (Me gusta La Coruña, me gustas tú) e non di a verdade. Ese partido non pelexará contra a lei que esixe a condición de español pra opositar a un cargo público nin contra a norma que lles impide aos deputados intervir nas Cortes en otras lenguas españolas. Trátase, pois, dun partido etnicista co 3% dos sufraxios . Na Galiza engarraría porque Fraga, amigo de costumes ingleses tales como beber porto coas sobremesas e reforzar partidos maioritarios, instaurou unha barraxe do cinco por cento.
A Belén Puñal enviou-me os Dias Soltos na manhã do 28 de Novembro dizendo que corria "muita, muita presa" porque queriam fechar a ediçom no dia a seguir. Nessa mesma tarde eu figem e enviei a minha a ilustraçom. Apesar do pouco tempo que tivem para fazê-la, em escala de cinzento e a tamanho reduzido (4,4 x 6,5 cm), nom ficou tam mal como esperava.
Para a realizaçom da fotomontagem empreguei umha foto, intitulada Ilona on top, pertencente à série Made in Heaven do artista norte-americano Jeff Koons, nas que este aparece mantendo relações sexuais com a sua esposa (1991-1992) Ilona Staller, mais conhecida por Cicciolina. Na minha fotomontagem a cabeça do artista é substituida pola de Alejandro Lerroux.
Agradecimento
Como em data recente já figeram as/os amigas/os do Novas da Galiza, neste último número e pola primeira vez, as/os de Tempos colocaram a URL http://susosanmartin.agal-gz.org (junto com a conhecida http://angueiradesuso.agal-gz.org, a outra porta de acesso a este meu sítio web) ao pé da minha ilustraçom. Muito obrigado, caronas e carões!
Escrito em 21-12-2006,
na categoria: COLABORAÇÕES HABITUAIS:, Tempos Novos
|
Comentários recentes